מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.41
איכות 9.68
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עזרא כהן, בת ים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר דגם בוש שלא קירר.
חוות דעת:
גיל היה על הכיפאק! המקרר התקלקל ביום שישי בצהריים, גיל נענה לקריאה והגיע במהירות. עבד בצורה מקצועית ביותר תוך שהוא מסביר מה בודק במקרר והיכן התקלה. גיל בדק איזורים במקרר על מנת לבודד את בעיית הקירור, היה סבלני מאוד ופתר את הבעיה במהירות, המחיר שגבה היה הוגן מאוד. אני ממליץ עליו בחום, משכמו ומעלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רחל אסרף, חולון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
מיד אחרי שיחת טלפון הבנתי שגיל טכנאי מקצועי והגון! אחרי מספר שאלות הסביר לי מה יכולה להיות הבעיה. למחרת הגיע ותיקן את התנור במקצועיות ותוך כדי העבודה הסביר בדיוק מה הוא עושה בכל שלב. התרשמתי מאוד מהאדיבות, מהמקצועיות ומהמחיר ההוגן. ממליצה על גיל בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולב רוטנברג, חולון.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר מחברת בוש.
חוות דעת:
הוא מעולה! היה אחלה, לעניין ופתר את הבעיה בקלות. המקרר לא ממש דרש תיקון ולכן הוא לא גבה כסף על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן סנדרוביץ, חולון.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני בתנור אפייה של חברת סמסונג ותיקון מדיח כלים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
גיל היה מעולה! שירות מהיר, עשה רושם מאוד מקצועי, שיקף לי כל מה שהוא עשה או לא עשה, על הדרך עזר לי לסדר משהו נוסף במדיח והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביק כהן, חולון.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 30/05/2019
חוות דעת:
מקצועי. עם רצון אמיתי לפתור את התקלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן קנדל, חולון.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
תארתי לו את הבעיה בטלפון והוא הכין אותי מראש ל2 אפשרויות, או שנקרע שם חוט ואם יחליף אותו יקח מחיר קריאה או שהלך הגוף חימום ובמקרה הזה אמר לי סכום אחר לתשלום. כשהגיע ראה שזאת האפשרות השניה, ניסה לחבר גוף חימום אחר של דלונגי רק לא מהדגם הזה וזה לא התאים אז הגיע יומיים אחרי והתקין גוף חימום חדש וכרגע הכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ואביעד טביב, בת ים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מקסים! בעל מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר ישראלי, בת ים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא עזר לי ותיקן את מדיח הכלים. הגיע בזמן, הסביר כל מה שהיה ואמר שאם יהיו עוד בעיות אז יגיע שוב. הוא אחלה בנאדם, ממש חבל על הזמן והמדיח עובד מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמדה אורפלי, בת ים.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני ללא עלות לגבי איפוס צג במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא כיוון אותי דרך הטלפון. אמר לי שחבל על הכסף אם הוא יבוא והסביר לי בדיוק מה לעשות כדי שאסדר את זה בעצמי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה לישצינסקי, בת ים.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק