מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלכס
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.94
מחיר 9.53
איכות 9.79
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תומר סלקוף, רמת גן.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תליה של מסילת וילון אמבטיה, מוט פינוק ומדפים לאמבטיה.
חוות דעת:
מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דן אבני, רמת גן.
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל, צבע וסתימת חורים בקיר.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה וההתרשמות טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר רייך, רמת גן.
אשרור: 15/12/2015
משוב: 19/10/2015
תיאור השירות:
תיקון מרצפות קרמיקה שבורות אצלנו במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אלכס אדם ישר ומבצע את עבודתו מכול הלב ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר בר, רמת גן.
משוב: 25/10/2015
תיאור השירות:
שיפוץ קיר בעקבות נזילה, כולל תיקון ושיוף דלתות של בוידעם.
חוות דעת:
הכל היה עשר, הוא עשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש, מעבר למה שסוכם מבלי לבקש תשלום נוסף. היינו מאוד מרוצים מההתנהלות שלו, הוא שלח לנו מראש הסכם על מה הוא לוקח כמה כסף והתנהג בצורה רצינית, וזו עבודה לא גדולה. גם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילעד ורדימון, גבעתיים.
אשרור: 18/10/2015
משוב: 07/09/2015
תיאור השירות:
איתור ותיקון מקורות חדירת מים, תיקון נזקי מים בתקרה וסתימת חורים וצביעה.
חוות דעת:
היה נהדר! מקצועי ביותר. יסודי, נקי ובן אדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר קופרשמידט, גבעתיים.
משוב: 22/09/2015
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ג. גבעתיים.
אשרור: 04/11/2014
משוב: 30/09/2014
תיאור השירות:
סגירה של חורים בגבס. שהשאיר אינסטלטור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והשאיר אחריו נקי. הוא היה אדיב, ועשה עבודה יפה ומהירה. המחיר הרגיש לי קצת יקר אבל אני לא כל כך מבינה בתחום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קרן בנגל, רמת גן.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 02/10/2013
תיאור השירות:
הרחבת גומחה בקיר.
חוות דעת:
השירות היה אדיב ומקצועי והוא הצליח לעשות את מה שרציתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדרה י, רמת גן.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 03/10/2013
תיאור השירות:
איטומים: נזילה במרפסת , חלחול של מים מחלונות, רטיבות בקיר ונזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והא הגיע בדיוק בזמן שאמר!! הוא היה נחמד, מבחינת האבחון הוא הסתכל על הדירה גם מבחוץ ואמר לי מה שהוא חושב, הרגשתי שהוא אמיתי. הוא עשה עבודה מאוד הסטטית, הוא אמר שזה יהיה יום שלם והוא עשה את העבודה בשעתיים. יאמר לזכותו שהוא מאוד עמד בזמנים וחזר אלי מהר והמחיר היה מאוד סביר. היה משהו אחד שהוא נתן עליו אחריות, שאר הדברים שהוא עשה הוא אמר שעשה מה שהוא יכל ועוד דבר קטן שעשה לי בלי עלות נוספת. הוא לא נתן לי את הביטחון המלא שזה יפתור את הבעיות, אבל רק ימים יגידו אם העבודה שנעשה מקצועית ופתרה את הבעיות!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור סימן טוב, רמת גן.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 24/03/2013
תיאור השירות:
החלפת אסלה בשירותים.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ומאוד טוב, בחור מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 112 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק