עבודה מצויינת, הוא איש מדהים ואני מאמצת אותו. הוא איש מאוד נעים, איש מאוד סבלני ומאוד חשוב לו לעשות עבודה בצורה מושלמת ממש, אפילו אם זה על חשבונו הפרטי. הוא עשה עבודה מושלמת ופשוט הגיע ממש מהיום למחרת הכל היה מעולה והוא גם הביא לנו את כל המסמכים הדרושים בסיום העבודה.
הוא דייק בזמנים, הגיע לראות את הבעיה כבר באותו היום ושבוע לאחר מכן לתיקון והכל היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה קינן, רמת גן.
משוב: 18/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר סלקוף, רמת גן.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תליה של מסילת וילון אמבטיה, מוט פינוק ומדפים לאמבטיה.
חוות דעת:
מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן אבני, רמת גן.
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל, צבע וסתימת חורים בקיר.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה וההתרשמות טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר רייך, רמת גן.
אשרור: 15/12/2015
משוב: 19/10/2015
תיאור השירות:
תיקון מרצפות קרמיקה שבורות אצלנו במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אלכס אדם ישר ומבצע את עבודתו מכול הלב ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר בר, רמת גן.
משוב: 25/10/2015
תיאור השירות:
שיפוץ קיר בעקבות נזילה, כולל תיקון ושיוף דלתות של בוידעם.
חוות דעת:
הכל היה עשר, הוא עשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש, מעבר למה שסוכם מבלי לבקש תשלום נוסף. היינו מאוד מרוצים מההתנהלות שלו, הוא שלח לנו מראש הסכם על מה הוא לוקח כמה כסף והתנהג בצורה רצינית, וזו עבודה לא גדולה. גם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילעד ורדימון, גבעתיים.
אשרור: 18/10/2015
משוב: 07/09/2015
תיאור השירות:
איתור ותיקון מקורות חדירת מים, תיקון נזקי מים בתקרה וסתימת חורים וצביעה.
חוות דעת:
היה נהדר! מקצועי ביותר. יסודי, נקי ובן אדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אלכס בתחום השיפוצים כבר יותר מ-30 שנה, כשהוא מעיד שאיכות העבודה ושביעות רצון הלקוח הם הדברים החשובים ביותר עבורו.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.