היה ממש בסדר!! הוא בא בדיוק בזמן כמו שאמר, היה מקצועי ונחמד וגם המחיר שלו היה סביר. הייתי מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ק. א. קרית אונו.
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
תיקון ריצוף בדירה.
חוות דעת:
אלכס מצויין, הוא היה ממש טוב. הוא אדיב וכנה, עשה עבודה טובה והגיע בדיוק בזמן שאמר. ממש מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ס. ד. ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מתחת למקלחון, כולל החלפת הצינור והמרצפות.
חוות דעת:
לאלכס היה יחס מצוין, הייתי מאוד מרוצה ממנו. לפני שהגיע היו אצלי כמה אינסטלטורים ועם כל המכשור שלהם לא הצליחו לאתר את הבעיה. אלכס היה ישר ומקצועי ותיקן הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מרצפות.
חוות דעת:
אלכס עשה בדיוק מה שאמר במחיר שקבענו מלכתחילה והיה ממש הוגן כלפינו. הוא סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שקי גרציאני, תל אביב.
משוב: 04/07/2021
תיאור השירות:
תיקוני צביעה בדירת חמישה חדרים מאוכלסת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בעיני, הגיע בזמן והודיע לפני שהוא בא בלי הפתעות, עשה עבודה טובה ומקצועית, עבד כפי שהוא אמר, סיים בזמן ואפילו קצת קודם והכל היה מעולה. גם המחיר שהוא לקח היה סביר בעיני ביחס לאחרים שהשוויתי איתם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
קובי פיש, תל אביב.
אשרור: 07/06/2021
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
צביעה, תיקון גבס עם התקנת פתח שירות, איטום סיליקון, כיורים ומקלחות.
חוות דעת:
עשה בסך הכל עבודה טובה, אך בשל ויכוחון קטן על מה היה כלול בהצעת המחיר ומה לא, תוך 5 דקות פשוט קם והלך באמצע השיפוץ, כאשר נותרו לפחות יומיים עבודה. לדעתי לא חשוב מי צדק בוויכוח הזה, יש דרך להתמודד עם לקוח במקרים כאלו, לא בעצבים ובטח שלא לנטוש עבודה באמצע.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
2
תגובת העסק:
לפני תחילת העבודה נשלחה ללקוח הצעת מחיר עם פירוט עבודות וביצוע תשלומים. הלקוח אישר את הפירוט ונקבע תאריך לתחילת עבודה. למרות שבקשות הלקוח השתנו במהלך העבודה ולמרות שלא עמד בהסכם ביצוע התשלומים, מחיר העבודה לא שונה. לאחר שהלקוח ביקש שוב שינויים נוספים עליהם לא הוסכם, וציפה שלא אגבה עליהם תשלום נוסף, הפסקתי את העבודה. הצהרתי שאני יכול לעבוד בתנאים שסוכמו, אולם מאז הלקוחות לא חזרו אלי.
5
כללי
בקי שליסלברג, תל אביב.
אשרור: 01/06/2021
משוב: 24/02/2021
תיאור השירות:
התקנת בתי מנורה ווילונות ותליית תמונות.
חוות דעת:
הכול היה מאה אחוז! דאג להכול, ניקה והשאיר הכול פרפקט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן טל, תל אביב.
משוב: 04/04/2021
תיאור השירות:
תליית שני וילונות גדולים בחדר שירות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עשה עבודה מצויינת, מסודרת ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ד. תל אביב.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מקלחון.
חוות דעת:
אלכס היה בסדר גמור, בחור מקצועי ויסודי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אלכס בתחום השיפוצים כבר יותר מ-30 שנה, כשהוא מעיד שאיכות העבודה ושביעות רצון הלקוח הם הדברים החשובים ביותר עבורו.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.