מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחמה פלצר, כרמיאל.
משוב: 21/04/2013
תיאור השירות:
מספר עבודות ובין השאר: תיקון חשמל בגינה, בתוך הבית, החלפת מנורות, תיקון קצרים, החלפת לוח חשמל חיצוני ועוד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשר! הוא בא בזמן, מילה שלו זה מילה ובאמת שאין עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז אילוז, קרית מוצקין.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית פרטי.
חוות דעת:
יגאל היה מצוין, עשה את העבודה באיכות טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם סולומון, נהריה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן פוטיק, קרית ים.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בעקבות קצר.
חוות דעת:
היה ממש טוב גם השירות וגם המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת רודשטיין, נהריה.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בסדר גמור, יסודי, בא בול בזמן, נתן שירות מעל ומעבר וניסה לפתור את כל בעיות הקצר ואני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות לביא, נהריה.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי מקיף.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, פירט על הכל לעומק ותיקן בעיות נוספות שלא קשורות לסיבה שלשמה הזמנו אותו. הוא הגיע בשעה מאוחרת שזה לא מובן מאליו והיה מקצועי, הוגן ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי אבן, גילון.
אשרור: 11/03/2018
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה של קצר בבית.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הוא היה מאוד אדיב ונחמד. הוא היה פה תוך שעה ובגלל שזה בית גדול הוא עבד יחסית הרבה זמן כדי לאתר את הקצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף בר, רמת גן.
אשרור: 02/03/2017
משוב: 26/01/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
זה היה עבור דודה שלי והיא ממש הייתה מרוצה ממנו! הוא לקח מחיר הוגן. בדיעבד הסתבר לה שגם בעבר הוא היה אצלה וגם אז היא הייתה מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ג. כמון.
אשרור: 10/01/2017
משוב: 09/12/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח תלת פאזי ותיקון בית מנורה בחדר שינה. בנוסף, החלפת 4 חצי אוטומטים וגשר חד פאזי מחולק לשלוש.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלו. הוא הגיע בזמן ומאוד מהר. בנוסף, הוא היה מאוד מקצועי וידע במה מדובר. הוא פתר את הבעיה ממש מהר, הסביר לנו והיה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן עוז, גילון.
משוב: 26/09/2016
תיאור השירות:
תיקון בעיה עם המספק החשמלי שגרם לקצר.
חוות דעת:
היה מדהים. הוא מקצוען, עבד יפה מאוד ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק