השירות היה בסדר גמור. גם המחיר היה סביר יחסית להצעות אחרות שקיבלנו. רק שהוא איחר בשעתיים ולא הודיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
10
כללי
איל אלוני, פתח תקווה.
אשרור: 20/03/2024
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור מ. תל אביב.
משוב: 26/02/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי ומזגן עילי.
חוות דעת:
אדיב, שירותי ועשה אחלה עבודה בהתקנה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רם פרייזלר, ראשון לציון.
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר הררי קפלן, תל אביב.
אשרור: 14/09/2023
משוב: 16/07/2023
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן עילי 1 כח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מעולה, 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי לפיד, הרצליה.
אשרור: 09/08/2023
משוב: 08/06/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר אבל היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ארנון גוטל, בני ברק.
משוב: 22/06/2023
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת טורנדו.
חוות דעת:
תומר היה הכיפאק, מקצועי ועבד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו אבישר, רמת גן.
משוב: 17/05/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מדהים! הוא היה מאד מקצועי. אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אכלס פייפר, גבעתיים.
משוב: 20/02/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי רגיל של חברת האייר 2 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נופר בצרי, גבעתיים.
משוב: 03/01/2023
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי ישן והתקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
מומלץ בחום! תומר היה נחמד, אדיב, הגיע בזמן, נראה שהשקיע בעבודה והתאמץ כדי שהתוצאה תהיה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 546 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.