מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.57
מחיר 9.47
איכות 9.38
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמר שפס, תל אביב.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקונים בקירות, תיקוני חשמל קטנים ותיקון נזילה מהדוש במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה והייתי מרוצה מהשירות הנהדר שלו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל יריב, גבעת שמואל.
אשרור: 22/10/2016
משוב: 20/09/2016
תיאור השירות:
החלפת בוכנות גז במטבח בשתי דלתות ותיקון דלת באמבטיה.
חוות דעת:
מאוד נחמד ומקצועי, אני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ג. רעננה.
אשרור: 09/10/2016
משוב: 28/08/2016
תיאור השירות:
תיקוני רובה בריצוף קרמיקה, השלמת פאנלים מקרמיקה ואיטום כיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא נשאר כמה זמן שהיה צריך ואפילו הודיע ללקוחות אחרים שהוא מתעכב כדי שהעבודה תצא הכי טוב שיכול להיות. בנוסף הוא עשה גם כמה דברים אקסטרה בלי לקחת תשלום נוסף. לא חסך בזמן ובאמצעים, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנדלי רמי, רעננה.
אשרור: 22/07/2014
משוב: 11/11/2013
תיאור השירות:
תיקון ציר של דלת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המחיר היה הגון והעבודה בוצעה בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ח. ק. פתח תקווה.
אשרור: 19/01/2016
משוב: 16/12/2015
תיאור השירות:
מגוון תיקונים קטנים, כגון החלפת תנור באמבטיה, תיקון נזילה בניאגרה והחלפת ברז.
חוות דעת:
שירות נהדר, הוא הגיע בזמן, היה אדיב והמחיר היה סביר עבור שלוש שעות עבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. ה. רעננה.
משוב: 28/11/2013
תיאור השירות:
החלפת ברז, כיוון דלת עץ במטבח, תיקון בית נורה, איטום מקלחת והדבקת פאנלים.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה ופתר בעיות ש"מומחים" אחרים לא הצליחו לפתור, היינו מרוצים מאד מקובי. הוא טיפל במספר בעיות מתחומים שונים ועם כולן הוא התמודד בהצלחה- אינסטלציה, חשמל, נגרות ודברים כלליים. בדומה לבעל מקצוע אחר, הזדקקנו לו באופן דחוף באחד הערבים והוא הופיע לקראת השעה 22:00. גם כאן הוא טיפל בברז דולף שתוקן בצהריים, אך בשל פגם בייצור הברז הדליפה המשיכה. קובי לא גבה תשלום נוסף עבור הביקור הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/01/2016
תיאור השירות:
עבודת שפכטל במטבח ותיקון וילון באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מצוינת, היה מאוד אדיב ועשה רושם מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/11/2016
תיאור השירות:
תליית תמונות ותנור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, מקצועי, מהיר ומאוד הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 20/01/2015
משוב: 04/02/2014
תיאור השירות:
התקנת מדף ושולחן, עבודות צבע קטנות, תיקון שולחן, תיקון חור באמבטיה ועוד כמה דברים קטנים.
חוות דעת:
הוא היה טוב! הוא גם נחמד וגם זול.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 18/03/2014
משוב: 18/12/2013
תיאור השירות:
תיקון איטום מסביב לאמבטיה וכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, היה מקצועי ואדיב. פעם ראשונה שבעל מקצוע נותן הצעת מחיר ומתקן כלפיי מטה. תחילה הוא אמר שהעבודה תיקח שעתיים אבל בפועל לקח יומיים , היו סיבוכים אבל מה שחשוב שאנחנו מרוצים מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 132 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק