מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.57
מחיר 9.47
איכות 9.38
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עומר בנימיני, פתח תקווה.
אשרור: 28/06/2016
משוב: 23/05/2016
תיאור השירות:
עבודות בבית כולל הזזת מתלים של טלוויזיה והתקנה של פריטים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל טיפה יקר.
איכות
7
מחיר
4
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
סגור
לני ריפא, רמת גן.
משוב: 23/09/2014
תיאור השירות:
התקנת 2 מתקנים לטלוויזיות וחיבורן למתקן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור עשה את העבודות הקטנות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר אבני, גבעת שמואל.
משוב: 18/03/2013
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
לא התלהבתי. ציפיתי ליותר, הוא לא בא מוכן עם הברגים המתאימים.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 21/10/2014
משוב: 14/09/2014
תיאור השירות:
תליית טלוויזיות.
חוות דעת:
ההתנהגות שלו היתה מחפירה. הוא כל הזמן הוסיף עוד כסף על התשלום המקורי שהציע לי, ובסוף היום הוא הלך מבלי לסיים את העבודה כלל. אני מאוד מאוכזב.
איכות
3
מחיר
4
זמנים
5
יחס
1
תגובת העסק:
הלקוח הזמין הרבה התקנות לביתו, אחת ההתקנות לא הייתה דומה כלל לפי מה שהבנתי ממנו בטלפון ולכן דרשתי תשלום נוסף עליה באם הוא מעוניין שאבצע, לא הגענו לעמק השווה לגביה ולכן לא יכלתי לבצעה. את שאר ההתקנות ביצעתי בדיוק במחיר שקבענו ובאיכות גבוהה סיימתי אותם בזמן. לעיתים יכול לקרוא שתהיה אי הבנה בין מה שהובן טלפונית למה שאני רואה בשטח ואני שומר לעצמי את הזכות לבטל עבודה באם אני חש שהלקוח לא דייק בהסבר הטלפוני.
3
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/10/2013
תיאור השירות:
תליית טלויזיה על הקיר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה! הוא תיקן לי בנוסף גם את הידית בדלת בלי תוספת תשלום. הוא נחמד, אדיב ועשה את העבודה כמו שצריך במחיר מאוד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר ת. תל אביב.
אשרור: 16/12/2018
משוב: 13/07/2018
תיאור השירות:
תיקון ארון 3 דלתות ותליית תמונות.
חוות דעת:
שירות מעולה. מקצועי מאוד, הגיע בזמן וגם המחיר שגבה היה הוגן. אני מרוצה וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר שפס, תל אביב.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקונים בקירות, תיקוני חשמל קטנים ותיקון נזילה מהדוש במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה והייתי מרוצה מהשירות הנהדר שלו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס גרינבלט, תל אביב.
משוב: 13/05/2013
תיאור השירות:
תיקון מיטת קומותיים.
חוות דעת:
פניתי דוקא אליו, כי כבר בטלפון הוא נתן אוירה חיובית והיה נעים לשיחה. גם כשהוא הגיע, הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן ונתן את השירות די מהר. הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלו! הוא עשה עוד עבודה של רבע שעה בלי קשר, ולא ביקש מחיר. אני מאוד מרוצה מהשרות שהוא נתן! היה רק דבר אחד שטיפה לא אהבתי: אמרתי לו שאני רוצה אולי למכור את המיטה ולכן אני דואג על האסטתיקה. הוא הדביק את זה טוב אבל מבחינה אסטתית זה היה לא מושלם. חוץ מזה הוא היה ממש טוב ואם אני אצטרך עוד תיקונים אני אפנה אליו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי מ. תל אביב.
משוב: 19/04/2013
תיאור השירות:
תיקון ידית בדלת הכניסה וכמה עבודות קטנות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה והיה סימפטי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי ח. גבעת שמואל.
אשרור: 06/06/2017
משוב: 28/02/2017
תיאור השירות:
תליית מסילה גמישה לוילון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן. עשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 131 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק