מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.67
מחיר 9.57
איכות 9.47
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דבורה בורשטין, רמת השרון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תליית טלויזיה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ונעים. הוא באמת ממש עשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יונתן שמשון, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מסכי טלוויזיה על הקירות.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! קובי היה נחמד, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. רק המחיר היה נראה לי מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים ש. הרצליה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה על קיר ותיקון ארון מפלסטיק.
חוות דעת:
קובי היה בסדר גמור מכל הבחינות. עמד בזמנים, המחיר היה הוגן לדעתי והוא היה נחמד. ממליץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר בנימיני, פתח תקווה.
אשרור: 28/06/2016
משוב: 23/05/2016
תיאור השירות:
עבודות בבית כולל הזזת מתלים של טלוויזיה והתקנה של פריטים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל טיפה יקר.
איכות
7
מחיר
4
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
לני ריפא, רמת גן.
משוב: 23/09/2014
תיאור השירות:
התקנת 2 מתקנים לטלוויזיות וחיבורן למתקן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור עשה את העבודות הקטנות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר אבני, גבעת שמואל.
משוב: 18/03/2013
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
לא התלהבתי. ציפיתי ליותר, הוא לא בא מוכן עם הברגים המתאימים.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 21/10/2014
משוב: 14/09/2014
תיאור השירות:
תליית טלוויזיות.
חוות דעת:
ההתנהגות שלו היתה מחפירה. הוא כל הזמן הוסיף עוד כסף על התשלום המקורי שהציע לי, ובסוף היום הוא הלך מבלי לסיים את העבודה כלל. אני מאוד מאוכזב.
איכות
3
מחיר
4
זמנים
5
יחס
1
תגובת העסק:
הלקוח הזמין הרבה התקנות לביתו, אחת ההתקנות לא הייתה דומה כלל לפי מה שהבנתי ממנו בטלפון ולכן דרשתי תשלום נוסף עליה באם הוא מעוניין שאבצע, לא הגענו לעמק השווה לגביה ולכן לא יכלתי לבצעה. את שאר ההתקנות ביצעתי בדיוק במחיר שקבענו ובאיכות גבוהה סיימתי אותם בזמן. לעיתים יכול לקרוא שתהיה אי הבנה בין מה שהובן טלפונית למה שאני רואה בשטח ואני שומר לעצמי את הזכות לבטל עבודה באם אני חש שהלקוח לא דייק בהסבר הטלפוני.
3
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/10/2013
תיאור השירות:
תליית טלויזיה על הקיר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה! הוא תיקן לי בנוסף גם את הידית בדלת בלי תוספת תשלום. הוא נחמד, אדיב ועשה את העבודה כמו שצריך במחיר מאוד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה מרקו, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקונים שוטפים שכללו תיקוני צבע, תריס גלילה, נזילה בשרותים והדבקת אריחים בדירה.
חוות דעת:
קובי היה ממש בסדר גמור, עשה עבודה טובה ומהירה, סבלני, מקצועי והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל גבריאל, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
התאמת נישה למכונת כביסה.
חוות דעת:
קובי עשה עבודה טובה. הוא הגיע בזמן ועבד בצורה מסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק