מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.95
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הדס זרביב, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון גומיות במקרר.
חוות דעת:
התקשרנו אליו לגבי רעש שהיה מהמקרר, ענה לנו בערב חג ופעמיים בעלי התקשר אליו. הוא הסביר לנו בטלפון מה לעשות ואמר שאם לא נסתדר אז הוא יגיע. עשינו מה שהוא אמר, ניתקנו את המקרר למשך 15 שעות, אמר לנו גם איך לתקן את הגומיות במקרר, זה באמת עזר, היה ממש מצוין והגון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי חזוני, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין! אריק הגיע במהירות שיא, זיהה שהתקלה פשוטה משחשבתי וגבה מחיר הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם ענבר, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר Whirlpool.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אריק אדיב, נחמד והסביר מה הוא עושה. לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליין רבינוביץ, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, אריק היה מאוד נעים, לעניין והוא הצליח למצוא מיד את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל פוגל, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
איש נדיר. הגיע מיד בערב חג, היה נחמד, מקצועי, הגון וניכר עד כמה חשוב לו לתת שרות טוב ואמין. נכס שהוא נמצא באתר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מאירי, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
תיקן והדריך אותי אין להשתמש ולשמור על המקרר. הוא היה אדיב, הגון ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור מלמד, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמקור ישן שכלל תיקון טיימר, מאוורר ורעש מנוע.
חוות דעת:
המקרר פשוט הפסיק לקרר והוא היה מעולה מכל הבחינות! בערב יום כיפור תוך שעתיים הגיע, היינו מאוד בלחץ כי קנינו את כל המצרכים והמקרר היה עמוס לגמרי בקניות לחג , תוך זמן קצר פתר את הבעיה, עכשיו המקרר כמו חדש!הלוואי וכל נותני השירות יהיו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גאיה שי רותם, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מקרר.
חוות דעת:
הטיפול היה נהדר, הוא היה נחמד ופתר את תקלה. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת קליין, תל אביב.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב בלאש, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו. הוא היה מעל ומעבר, בחור מדהים. תוך חמש דקות היה אצלי בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1117 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק