מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.99
מחיר 9.95
איכות 9.98
דירוג כללי 9.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שני ג. תל אביב.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
טיפל בתקלה של מקרר אמקור.
חוות דעת:
היה נהדר! עבד זמן רב, השקיע מחשבה והרבה מאמץ, ואפילו התקשר למחרת לוודא שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה פרנס, תל אביב.
אשרור: 16/05/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר של חבר ויבר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו וייעץ לי לנתק את מקרר ליומיים ועד עכשיו המקרר עובד. הוא נחמד ואני מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי יצחקי, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה א. תל אביב.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא הגיע אליי תוך שעה מהרגע שהתקשרתי ועלה על הבעיה מהר מאוד. המחיר שלו היה הוגן בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיתה א. תל אביב.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מפזר קור והחלפת גוף חימום במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר! אין מילים. קודם כל הוא מצא את התקלה והיה לו את החלק המתאים להחליף. לאחר מכן הוא איתר שיש גם קצר והיה לו גם את החלק השני שצריך להחליף. הרגשתי ברת מזל שלא רק שהוא מצא את התקלה במהירות, גם היה לו את החלקים להחליף. המחירים שלו היו מאוד הוגנים לדעתי, לחלוטין עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבית זלוטוגורסקי, תל אביב.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהושע רייכרט, תל אביב.
אשרור: 15/03/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייצר קרח במקרר מתוצרת אמנה.
חוות דעת:
אריק אדם נעים ואמין. הציג אופציות שונות לתיקון במחירים סבירים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה גרומט, תל אביב.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
אריק היה מעולה! הוא הוגן, מקסים ואדם מאוד נחמד. הוא הסביר לי מה הבעיה והראה לי את חלקי החילוף. הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ב. תל אביב.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שקיצר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! איש מקסים, מקצועי, הגון והוגן. מחיר נמוך. שירות מהמעלה הראשונה. אל תהססו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז קרמר, תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במקרר.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מקצועי, הגיע בזמן ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק