מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.95
מחיר 9.82
איכות 9.92
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שנה ספרונג, רמת גן.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור לחץ באסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון דולצין, רמת גן.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
הרכבת אסלה.
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק. הוא מאה אחוז. הוא עשה עבודה נהדרת ומקצועית. היה צריך לחזור והוא חזר פעמיים. הוא בן אדם נחמד. בנוסף הוא עשה לי מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה שוורצמן, רמת גן.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב, התקנת אסלה, חדשה וריצוף סביב האסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש! הוא בחור קסם ועזר לי מאוד, אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר שחר, רמת גן.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מסוף באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! במחיר זול לטעמי, היה מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן מ. גבעתיים.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הכל עשר! בחור מקצועי, אמין ועושה עבודה פשוט מעולה ומכל הלב. רואים ומרגישים שאכפת לו באמת. היינו צריכים לרכוש חלקים נפרדים לאסלה. הוא הגיע בספונטני ובמהירות יחסית, יום שישי בבוקר. עשה בדיקה, מיד זיהה את התקלה, התקשר לכמה בעלי מקצוע כדי לבדוק איך הוא יכול להשיג את החלקים ולחסוך לנו בהוצאות. בסופו של דבר בהחלט חסכנו. הנזילה שהיתה תוקנה בצורה האופטימלית והאסלה כמו חדשה לקראת השבת במחיר הוגן לכל הדעות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שימי תמיר, גבעתיים.
אשרור: 12/12/2017
משוב: 09/10/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה. שהמחיר היה טוב. שירות ברמה גבוה. הוא נמצא במועדפים אצלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה זרומין, ראשון לציון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בכיור ובאסלה.
חוות דעת:
הגיע דקה לפני השעה שסיכמנו, עשה הכל צ'יק צ'ק יפה וטוב. הוא מצוין ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ש. נס ציונה.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
תיקן נזילה בצינור יציאה ישן מאוד מאסלה לביוב והחלפת ברז מקולקל במטבח.
חוות דעת:
מאוד נחמד, אדיב והוגן. הוא חיפש ומצא פתרון שחסך הרבה כסף והגיע בדיוק בזמן שנקבע. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ג. תל אביב.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה וקיבוע אסלה משוחררת.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נהדר! הגיע בדיוק בזמן, מחיר הוגן ביותר ועבודה אסטטית ונקייה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ירצליח, תל אביב.
אשרור: 27/02/2018
משוב: 21/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ומושב באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, מהיר וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק