מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
קובי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.71
מחיר 9.43
איכות 9.69
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יובל ק. תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד משולב שכלל החלפת תרמוסטט וגוף חימום, תיקון נזילה בקולטנים והחלפת ספק בתוך הבית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הסביר הכל והמחיר היה סבבה. הוא עבד בגשם שלוש שעות ועשה עבודה טובה. כמה ימים אחרי זה הוא בא לבדוק שהכל בסדר ומגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פול סולמון, תל אביב.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש גדול והחלפת קולט.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית. הוא חזר אחרי מספר ימים לתיקון ובדיקה נוספת. הסביר כל שלב שביצע והמליץ מה כדאי לבצע ומה לא.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר א., תל אביב.
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
ביקור לטובת תיקון קולטים.
חוות דעת:
השכנים אמרו לדיירים שהקולטים של הדוד התנפצו בגלל מזג האוויר אבל כשהוא הגיע הסתבר שזה בכלל לא הדוד שלי. הוא היה נחמד, שיתף פעולה ולקח רק על ביקור וגם הדריך את הדיירים לגבי הדוד. הוא היה הוגן ובאותה מידה יכל לא להיות כנה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה א. תל אביב.
משוב: 04/09/2017
תיאור השירות:
תיקון של קולטים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב ואמין, נתן את כל האפשרויות ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון סגל, תל אביב.
משוב: 09/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקולט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נתן שירות מהיר, יעיל ומקצועי. גם המחיר היה הוגן לחלוטין. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה טרם, תל אביב.
אשרור: 05/10/2016
משוב: 12/07/2016
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בחיבור לקולטים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי, נחמד והגיע באותו היום שהתקשרתי. לא השוויתי מחירים אבל לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ארזי, תל אביב.
משוב: 07/09/2016
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת הצינור בין הקולטים לדוד וניקיון הקולטים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה- ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה חיים, תל אביב.
משוב: 21/03/2013
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמלי, תיקון של הקולטים, והתקנת תושבת חדשה לדוד.
חוות דעת:
היה באמת מעולה! קודם כל הוא אדם מאוד אמין, אכפתי ועובד בצורה רצינית. הוא נראה מקצועי מאוד ועומד בזמנים. הוא קיזז את עלות הביקור הראשון מעלות העבודה הכוללת, וזה מאוד עזר לנו. אפילו נתן לנו אחריות לחצי שנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה בוקאי, כפר סבא.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת קולטים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא הגיע אליי פעם אחת, החליף חלק מסוים בדוד והבעיה חזרה. הוא הגיע שוב והחליף את הקולטים, בינתיים זה נראה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארי רובינרויט, פתח תקווה.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה כללית ותיקון דוד שמש של חברת כרומגן, 200 ליטר שכלל שטיפת קולטים, החלפת כדורי סיליפוס במסנן, החלפת חוט חשמל בדוד והחלפת ברז.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. בעל מקצוע נחמד מאוד, אדיב, עמד בזמנים, מקצועי והוגן במחיר. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1918 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק