מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
8.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 8.86
זמנים 8.43
מחיר 8.57
איכות 9.00
דירוג כללי 8.71
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חנה צור, תל אביב.
משוב: 20/04/2017
תיאור השירות:
תיקון מקלחון.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דבורה גורב, תל אביב.
משוב: 30/10/2016
תיאור השירות:
בניית דלת מאלומיניום והתקנת רשתות ב10 חלונות ודלתות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, העבודה שלו מקצועית. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון חרש, נתניה.
משוב: 25/10/2016
תיאור השירות:
התקנת תריסים, רשתות וחלונות בנכסים בבעלותי.
חוות דעת:
הוא מבצע עבודות טובות. לפעמים הוא מעט מאחר, אבל באמת שהוא עושה עבודה טובה. אני מרוצה ממנו- אחרת לא הייתי ממשיך לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ויינשטיין, רמת השרון.
משוב: 30/09/2016
תיאור השירות:
בניית חלונות, תריסים ודלת כניסה מאלומיניום.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, מאוד מדויק, מאוד מהימן ואמין. הוא לא היה הכי זול אבל העבודה שלו לעילא ולעילא.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון טישלר, הרצליה.
משוב: 29/11/2016
תיאור השירות:
התקנת תריסים וחלונות מאלומיניום.
חוות דעת:
קובי מעולה, הוא בחור טוב. היינו מרוצים מהעבודה. הוא בסדר גמור וממש מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ראובן אהרון, הרצליה.
משוב: 30/10/2016
תיאור השירות:
סגירת מרפסת על ידי תריסים וחלונות.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה, מה שהוא עשה אף אחד בעל מקצוע אחר שהבאתי לא הצליח לעשות לי. הוא איש מקצועי, מקצועי, מקצועי! העבודה מיוחדת מאוד מאוד! אין לי מילים רעות עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
בהתחלה חשבתי שהוא היה מצוין אבל 3 שבועות אחרי סיום העבודה המנוע לא עבד. התקשרתי אליו והוא אמר שהוא לא יכול להגיע. סיכמנו שהוא ירים טלפון והוא לא התקשר. בסוף תיקן את זה קבלן שיפוצים שהיה אצלי בדירה. לאחר חצי שנה מהעבודה שעשה שוב יש בעיות ואני לא מצליחה לתפוס אותו, אני מאוכזבת מאוד מזה שכשצריך אותו הוא לא הגיע. מה זה שווה?
איכות
3
מחיר
3
זמנים
3
יחס
4
3
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשקבלן אלומיניום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אלומיניום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק