מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ששון
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.60
מחיר 9.80
איכות 9.60
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 5 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלירן יחזקאל, חדרה.
משוב: 23/11/2018
תיאור השירות:
שיפוץ, פירוק, והתקנה של כל חדר מקלחת שירותים כולל 4 נקודות אינסטלציה והחלפת צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש על הכייפק, הוא אכפתי וגם התקשר ודאג לראות שהכל בסדר, עשה את העבודה עם עובדים מקצועיים וזריזים, עבודת יסודית והשאיר הכל נקי, דייק בזמנים, נחמד וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הדר אברהם, נתניה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ דירה בת 4 חדרים שכלל שבירת קירות, צבע, עבודות אינסטלציה, ועבודות חשמל.
חוות דעת:
בעל מקצוע מאוד אמין, אני עובד איתו הרבה. אדם מקצועי והגון, כשעולה בעיה הוא יודע להיות ישיר ומציף אותה, הוא לא מכסה שום דבר ולכן כשאני עובד איתו אני מרגיש מוגן ואני יודע שלא יעלימו עין מאף בעיה, אני ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בן יקר, נתניה.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
צביעת דירה 5 חדרים ושיפוצים קטנים.
חוות דעת:
מאה אחוז של שירות, מאד התלהבתי והעברתי לחברות את המספר שלו, הוא דייק בזמנים ובא בול בזמן, נהנתי מאד מהשרות שלו, הוא נתן עבודה מקצועית ואיכותית, בן אדם נחמד ושירותי. אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן בן מנחם, נתניה.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
צביעת יחידה 2 וחצי חדרים ושיפוצי גבס קטנים.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה מששון ,הוא דייק בזמנים, היה נחמד, עשה את העבודה מכל הלב שזה מאד חשוב מבחינתי, נתן שירות מעל ומעבר, אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
שיפוץ דירה חדשה כולל הורדת טפטים, צביעה, שפכטל אמריקאי וקרמיקה בכל הבית.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד ממש נשמה טובה, קצת לחוץ וקצר רוח. מהעבודה לא הייתי כ"כ מרוצה מרמת הדיוק אבל הוא היה מוכן לחזור שוב ושוב עד שאני יהיה מרוצה, המחירים הוגנים. אישית לא הייתי ממליצה עליו לא בגלל משהו רע אבל העבודה לא נעשתה בצורה הכי מושלמת שיש.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 5 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק