הוא היה זמין למרות החג, הגיע בשעה שנקבעה, בדק ביסודיות הכל ועשה עבודה מצוינת. הוא אמין וישר, השאיר אחריו הכל נקי ומסודר ולקח לדעתי מחיר מאוד הוגן. אני ממליצה עליו בחום לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית י. שוהם.
אשרור: 21/05/2021
משוב: 22/03/2021
תיאור השירות:
החלפת גומייה בתנור והחלפת גוף חימום במייבש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי, נחמד ונותן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורין פלד, שוהם.
משוב: 20/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AIG הכולל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים, הגיע לקחת את הכרטיס ואחר כך הגיע להחזיר אותו. הוא היה אחלה, מקצועי ומצא את הבעיה ותיקן אותה. הזמנים והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירז בר, שוהם.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קטן במייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מאד נחמד, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור פ. ראש העין.
משוב: 23/10/2023
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור. בגדול הוא לא פתר את הבעיה, שילמנו רק על הביקור. מבחינתי זה לא היה מאוד מקצועי כי הוא אמר משהו אחד ואחרי כן אמר שזה לא מה שחשב והבעיה בגלל הכרטיס.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר נוי, תל אביב.
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
פירוק מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל אוליבה, צור יצחק.
משוב: 11/01/2023
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת aeg.
חוות דעת:
ניסים היה מעולה! הוא איש נחמד, חביב, נעים, מקצועי, הגיע בזמן שאמר ואפילו הקדים, הסביר בדיוק מה הוא עשה ולקח תשלום בהתאם. הכל היה פיקס, הוא עשה עבודה מעולה והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור צברי, אריאל.
אשרור: 29/12/2022
משוב: 30/10/2022
תיאור השירות:
הרכבת והחלפת רצועה למייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
ניסים הגיע אליי אחריי שטכנאי אחר הגיע לתקן לי את המייבש וברח באמצע. התקשרתי אליו והסברתי לו שמיום חמישי המכשיר מפורק בבית, והוא הגיע אליי תוך פחות מ 10 דקות. הוא סידר והחליף רצועה על חשבונו, ולא לקח ממני תשלום, אפילו לא ביקור שזה מינימום! הוא מלאך משמיים! אין אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך חזן ואן דוין, ראש העין.
משוב: 22/12/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה שכלל החלפת חלק במייבש כביסה.
חוות דעת:
ניסים איש מאוד נחמד. מההתחלה הוא עשה רושם שאפשר לסמוך עליו, עמד בזמנים ועד עכשיו אני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סהר סיני, כפר סבא.
משוב: 21/12/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת קבל במייבש כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה מקסים וזמין מאוד. זה היה מעכשיו לעכשיו, שלחתי לו הודעה והוא הגיע תוך חצי שעה ועוד בערב של גמר המונדיאל! מלכתחילה הוא אמר שיכול להיות שזה הכרטיס במייבש ובסוף זה לא היה זה. כרטיס זה משהו יקר והוא יכול היה בקלות לעקוץ אותי. אמר שזה כנראה הקבל, הוא ניסה משהו לפני שפתר את הבעיה. באמת היה נשמע שהוא אמין ומקצועי. הוא אמר לי מראש מה העלות במידה שלא יתבצע תיקון. המחיר נראה לי הוגן לגמרי. אין לי מילה רעה להגיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.