מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.81
מחיר 9.28
איכות 9.67
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירז בר, שוהם.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קטן במייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מאד נחמד, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת גרינשטין, תל אביב.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
תיקון רעש ממייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד!, המייבש עכשיו עובד יותר טוב ממה שהוא היה לפני, הוא הגיע בזמן למרות שסיכמנו וביטלנו כמה פעמים והוא לא התייאש והגיע ועשה עבודה מעולה וגם לקח אחלה מחיר. היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל זגורי, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן כהן, פתח תקווה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לתיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
בדק את כל המרכיבים האלקטרונים, אך לצערנו הוא המליץ לקנות חדש. הותיר רושם מקצועי, יודע מה שהוא מדבר.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
Mor T. פתח תקווה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת Electrolux.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אמרתי לו בטלפון מה התקלה והוא נערך לה. כשהגיע ראה שמדובר בתקלות אחרות, אז הוא נשאר עד שראה שכל התקלות טופלו ושהמייבש עובד כמו שצריך. היה לו בהישג יד את כל חלקי החילוף הדרושים. אני ממש מבסוט ממנו, אין ספק שאקרא לו שוב בעתיד. הוא יודע מה הוא עושה וגם המחיר בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז אבנר, ראש העין.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא פירק את מייבש הכביסה ומצא שהמנוע שרוף. הוא לקח את המנוע ואמר שיבדוק לי הצעת מחיר עבור מנוע חדש. הוא לא חזר אלי וכשהתקשרתי הוא לא נתן הצעת מחיר עבור מנוע, רק אמר שבעיניו יותר משתלם לקנות מכונה חדשה. לא הייתי מרוצה מזה שהוא לא אמר לי את עלות המנוע והתייעץ איתי, בסוף זאת החלטה שלי אם לקנות מכונה חדשה או לא. התאכזבתי.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אורן י. רמות השבים.
אשרור: 19/07/2020
משוב: 04/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה קרועה במכונת כביסה של סמסונג והטיית ניקוז של מייבש כביסה מעבה לביוב במקום למיכל העיבוי.
חוות דעת:
הגיע מהר מאוד, היה נחמד ומקצועי, על הדרך גם סידר ניקוז למייבש הכביסה (קונדנסור) . עבד מסודר ונקי, ותוך זמן קצר המכונה חוזרת לפעול. המחיר נשמע טוב. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני איל, תל אביב.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה! בדק ביסודיות את הבעיה, המתין עד שהמכשיר יסיים סיבוב מלא, פתר את הבעיה וגבה סכום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ריכטר, גבעתיים.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של רצועה במייבש כביסה של חברת Bloomberg.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור אני מרוצה! מגיע לו ציון עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרי שמואלי, רמת הכובש.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
בדיקה עבור כרטיס אלקטרוני של מייבש כביסה.
חוות דעת:
מאוד אדיב, הגיע בזמן, בדק לעומק את הבעיה והיה אפשר לסמוך עליו. לקח את הכרטיס לתיקון אבל לא היה אפשר לתקן, שלא באשמתו ולכן קנינו מכונה חדשה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1662 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק