היה צורך להחליף מאורר. ניסים עבד במסירות. הגיע אפילו כמה דקות לפי הזמן שקבענו. נראה מאוד מקצועי ונעים הליכות. בהחלט ממליצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד פישר, שוהם.
אשרור: 06/11/2022
משוב: 07/09/2022
תיאור השירות:
תיקון צפצוף קבוע מהמקרר.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן צדקה שולדינר, שוהם.
משוב: 18/08/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ שהתחיל להקפיא.
חוות דעת:
היה דייקן ואדיב. זיהה את התקלה במהירות והסביר בדיוק את מה הבעיה ומה התיקון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גילה שוורץ, שוהם.
משוב: 18/08/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
ניסים הגיע, בדק והפנה אותי הלאה, כי אמר שהתקלה לא קשורה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בת ציון עמוסי, שוהם.
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי, ענייני ואמין, הוא זיהה את הבעיה ממש מהר ואפילו מילה לי גז ללא תשלום ואני ממליצה עליו, הוא מאוד השתדל לתאים את עצמו אלי ולעמוד בצפיות שלי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני דויטש, שוהם.
משוב: 23/12/2021
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מעולה, עכשיו המקרר עובד כמו שצריך. הגיע אפילו לפני הזמן כי ידע שהיינו תקועים בלי מקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי מדינה, שוהם.
משוב: 10/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Sharp.
חוות דעת:
ניסים היה מקצועי מאוד, הרגיש לי שהוא היה אמין. הוא בא בזמן ועשה עבודה טובה, לבסוף לא הצליח לפתור את התקלה כי לא השתלם לפתור והעדפתי לקנות חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל עזרא, שוהם.
משוב: 09/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, אדיב ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ברק, שוהם.
משוב: 29/08/2021
תיאור השירות:
תיקון וכיוון דלת במקרר LG שלוש דלתות.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה קילשטיין, שוהם.
משוב: 05/08/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא מצוין! היה טוב מבחינת המקצועיות והשירות, עומד במילה שלו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.