הוא היה בסדר גמור אני מרוצה! מגיע לו ציון עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ת. רמת גן.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה שנקרעה במייבש כביסה.
חוות דעת:
מומלץ בחום! הגיע תוך שעה מרגע שהתקשרנו, היה מקסים, וביצע את ההחלפה ביסודיות ועם הרבה סבלנות וזהירות על המייבש. המחיר היה זהה לאחרים שדיברנו איתם. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן גביש, רמת גן.
אשרור: 23/01/2019
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה ותיקון גלגלת למייבש מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מקצועי ושרותי. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
בלה יעקובוב, רמת גן.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש במכונת כביסה של חברת אלקטרלוקס.
חוות דעת:
אני מרוצה! עשה את העבודה כמו שצריך ובמהירות, הגיע בזמן והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בעז הדס, גבעתיים.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת גלאנס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי, אדיב וזריז.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
טל ורדי, גבעתיים.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת אמבסי.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד נחמד, עמד בזמנים שקבענו ועשה עבודה טובה. קיצר היה ממש אחלה :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי פ. רמת גן.
אשרור: 13/02/2018
משוב: 08/11/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי. מצא את מקור הבעיה ממש מהר ותיקן אותה כמעט באותה מהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל טלמור, גבעתיים.
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
המכונה לא חיממה כי מסתבר שלא רוקנתי את המחסנית של הלכלוך. הוא רק ניקה, עבד כמה דקות ולקח סכום יקר, לא הגיוני וממש לא הוגן.
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רונן גורני, גבעתיים.
אשרור: 17/07/2017
משוב: 09/04/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת General Electric.
חוות דעת:
ניסים הגיע בדיוק בזמן שנקבע, הוא היה אדיב מאוד, נחמד ומקצועי והסביר על מהות התקלה. התיקון היה יותר קשה ומורכב ממה שהוא חשב ונאלץ לפרק את המכונה לגורמים. למרות זאת לא שינה את מחיר ההצעה. מקצוען ומומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית גזית, רמת גן.
משוב: 20/04/2017
תיאור השירות:
החלפת מיסב במייבש כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! נחמד ומקצועי. אני לא בטוחה לגבי המחיר שנתן, היה נראה לי יקר מדי למה שהוא עשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.