מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.80
מחיר 9.32
איכות 9.70
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל זגורי, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן כהן, פתח תקווה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לתיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
בדק את כל המרכיבים האלקטרונים, אך לצערנו הוא המליץ לקנות חדש. הותיר רושם מקצועי, יודע מה שהוא מדבר.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
Mor T. פתח תקווה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת Electrolux.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אמרתי לו בטלפון מה התקלה והוא נערך לה. כשהגיע ראה שמדובר בתקלות אחרות, אז הוא נשאר עד שראה שכל התקלות טופלו ושהמייבש עובד כמו שצריך. היה לו בהישג יד את כל חלקי החילוף הדרושים. אני ממש מבסוט ממנו, אין ספק שאקרא לו שוב בעתיד. הוא יודע מה הוא עושה וגם המחיר בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ק. פתח תקווה.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! ניסים נתן שירות יעיל ואיכותי. כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה גלעד, פתח תקווה.
משוב: 07/11/2017
תיאור השירות:
החלפת חלק שחוק במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, עשה עבודה יפה במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סוניה מילר, גבעת שמואל.
אשרור: 18/04/2017
משוב: 16/02/2017
תיאור השירות:
החלפת חלק למייבש מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה תקתקן והייתי מרוצה :). גם הגיע עשר דקות לפני הזמן. אמרתי לו בטלפון מה הבעיה והוא אמר לי כמה זה צריך לעלות ובאמת הוא לקח כמה סיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לני פלוצקין, פתח תקווה.
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרה שלא עבד בגלל חתיכת בד שנתקעה בפנים.
חוות דעת:
היה זריז והגיע לאחר שעתיים, אמין, חווית שירות מדהימה ! עבדתי עם לא מעט בעלי מקצוע וחווית השרות לא תמיד היתה חיובית, ניסים נתן שרות מצויין . אין ספק שממליצה !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן ב. פתח תקווה.
אשרור: 05/04/2016
משוב: 01/02/2016
תיאור השירות:
תיקן מייבש.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב חונן, פתח תקווה.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 06/01/2016
תיאור השירות:
החלפת כרטיס ראשי למייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל גביזון, פתח תקווה.
משוב: 22/11/2015
תיאור השירות:
החלפת קבל במייבש כביסה של אלקטרולוקס ותיקון שקע.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד אמין ומאוד מקצועי. הוא היה גם מאוד אדיב והמחיר היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1653 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק