הילד שלנו שבר את הדלת של התנור, השירות של ניסים היה טוב, נתן מחיר סביר אבל בטלפון אמר לי מחיר יותר נמוך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
צח פנחס, פתח תקווה.
משוב: 20/07/2022
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקצועי ומהיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אורית אסטר, פתח תקווה.
אשרור: 17/10/2021
משוב: 03/12/2020
תיאור השירות:
תיקון זכוכית של תנור אפייה של חברת רוזיר.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, אדיב, מנומס, אכפתי, נעים הליכות, הגיע בזמן, מקצועי, לקח את התנור אליו והחזיר שירות ממש מצוין, ענה בנחמדות על כל השאלות, לא הרבה פעמים פוגשים אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן ג. פתח תקווה.
משוב: 03/10/2021
תיאור השירות:
תיקון של זכוכית דלת תנור.
חוות דעת:
ניסים היה מקצועי מאוד, תיקון מהיר,
מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אני בלחסן, פתח תקווה.
אשרור: 19/09/2021
משוב: 20/07/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת שולטס שכלל סידור צירים.
חוות דעת:
התקשרנו אליו בבוקר והוא הגיע תוך שעה, היה פה יותר משעה, פירק את התנור, לא הצליח להחליף את הצירים הישנים אבל כן סידר אותם, עשה הכל בסבלנות ובאיכות, עכשיו התנור עובד מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה ו. פתח תקווה.
אשרור: 31/05/2021
משוב: 01/03/2021
תיאור השירות:
החלפת צירי דלת לתנור של חברת דדיטריך פרוליט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד ישר, עשה מה שצריך, הסביר כל דבר, היה נחמד ואמין מאוד, לקח אחלה מחיר בעיני והיה באמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי מייק, פתח תקווה.
אשרור: 04/05/2021
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט בתנור.
חוות דעת:
טכנאי מצוין. איבחן את התקלה מיד והביא את החלק איתו כבר. בחור נחמד מאוד ונעים. הגיע ועבד גם עם מסכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטליה ציטקין, פתח תקווה.
משוב: 03/12/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפיה של חברת בוש שלא חימם.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר, הדיירת התלוננה שהתנור לא מחמם והוא עשה בדיקה ואמר שהכל תקין, בדק את כל התוכניות והכל עבד. הגיע בזמן ושילמתי על הביקור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
סילביה מוצפי, גבעת שמואל.
משוב: 29/11/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת בתנור של חברת Sonar.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה ממש טוב, אני הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.