תיקון מייבש כביסה של חברת בלומברג שכלל הוצאת גוף זר.
חוות דעת:
ניסים הגיע למחרת בבוקר, בדק ותיקן את מה שצריך, תוך חצי שעה פתר את זה ובאמת היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי י. פתח תקווה.
משוב: 15/10/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה מחברת Bosch.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, מגיע לו הכי גבוה בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויטלי לנדה, פתח תקווה.
משוב: 10/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו ועשה עבודה טובה, המחיר שלקח היה הוגן ונוח והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שימרית דוד, פתח תקווה.
משוב: 06/10/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג ותיקון מייבש כביסה, כולל החלפת חלקים.
חוות דעת:
ניסים היה היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. המחיר היה מעט יקר לדעתי ולפני שמחליפים חלק צריך לבקש אישור ולא להחליף בלי רשות ולהגיד עולה ככה וככה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
מיכל זגורי, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן כהן, פתח תקווה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לתיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
בדק את כל המרכיבים האלקטרונים, אך לצערנו הוא המליץ לקנות חדש. הותיר רושם מקצועי, יודע מה שהוא מדבר.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
Mor T. פתח תקווה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת Electrolux.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אמרתי לו בטלפון מה התקלה והוא נערך לה. כשהגיע ראה שמדובר בתקלות אחרות, אז הוא נשאר עד שראה שכל התקלות טופלו ושהמייבש עובד כמו שצריך. היה לו בהישג יד את כל חלקי החילוף הדרושים. אני ממש מבסוט ממנו, אין ספק שאקרא לו שוב בעתיד. הוא יודע מה הוא עושה וגם המחיר בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי ק. פתח תקווה.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! ניסים נתן שירות יעיל ואיכותי. כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה גלעד, פתח תקווה.
משוב: 07/11/2017
תיאור השירות:
החלפת חלק שחוק במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, עשה עבודה יפה במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
סוניה מילר, גבעת שמואל.
אשרור: 18/04/2017
משוב: 16/02/2017
תיאור השירות:
החלפת חלק למייבש מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה תקתקן והייתי מרוצה :). גם הגיע עשר דקות לפני הזמן. אמרתי לו בטלפון מה הבעיה והוא אמר לי כמה זה צריך לעלות ובאמת הוא לקח כמה סיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.