הוא היה פצצה, אין מילים! מקצועי, ניסה לעזור לי בטלפון לפני שהגיע כי האוכל היה תקוע בתנור, בן אדם מקסים, אנושי, בעל רצון לעזור ושהגיע עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבינועם ירקוני, מודיעין.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
הגיע ובדק את המקרר, אמר לי מה לעשות וזה פתר את הבעיה, נשמע בן אדם מאוד ישר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל אוסטר, מודיעין.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון החלפת בקר במקפיא של חברת ווירפול.
חוות דעת:
התרשמתי מהעמידה בלוחות זמנים, זריזות, אמינות ומקצועיות גבוהה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מישל סולטן, מודיעין.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במייבש של אינדסיט.
חוות דעת:
הוא אחד האנשים היותר מקסימים שהכרתי! הוא מקצועי, אמין ופתר את הבעיה. היה זמין מאוד, דיברתי איתו במוצש והוא הגיע כבר בראשון בבוקר. ממש תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד ורונר, בני עטרות.
אשרור: 10/01/2017
משוב: 10/11/2016
תיאור השירות:
בדיקה של מקרר משרדי.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר ובזמן והיה סבבה. הוא בדק, איתר את מקור התקלה והפנה אותי לאחריות היצרן. הוא גבה תשלום רק עבור הביקור.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוה זהר, רמת גן.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סאלי ס., אלפי מנשה.
משוב: 12/03/2024
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
נסים היה מצוין, מקצועי ואמין. כשהגיע בפעם הראשונה היה חסר לנו חלק שקשה לאתר אותו, אמר שאם נשיג את החלק הוא יגיע לביקור נוסף ללא עלות נוספת. כאשר הגיע החלק מארצות הברית והודעתי לו על כך, הוא התקשר מיוזמתו שבוע לאחר מכן כדי לקבוע איתי מועד והחליף את התרמוסטט ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית ויס, גבעתיים.
אשרור: 08/02/2024
משוב: 21/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה כולל החלפת ה״סטרטר״.
חוות דעת:
אין לי מילים לתאר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ש. תל אביב.
משוב: 04/02/2024
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.