היה על-הכיפאק!! ניסים היה מדהים. למרות שהיה יום שישי, הוא השיג את החלק שהיה דרוש כדי לתקן את התנור. השאיר הכל מסודר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד גורן, הוד השרון.
משוב: 16/10/2022
תיאור השירות:
החלפת נורה בתנור אפייה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בחור נחמד, מילה שלו זה מילה, הוא בא בזמן והודיע הכל, אבל המחיר היה מופרז לדעתי, למרות שזו פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה ויכול להיות שזה התעריף.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניסים פסי, רעננה.
אשרור: 27/08/2022
משוב: 27/06/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון תנור אפייה שלא נדלק.
חוות דעת:
בעקבות הפסקת חשמל שהייתה בבניין התנור הפסיק לעבוד. ניסים אמר שקודם כדאי לי לנסות לאתחל אותו מחדש ולעשות לו ריפרש, הוא הסביר לי איך לעשות את זה וזה עבד :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ז'וסלין גרינברג, הוד השרון.
משוב: 05/08/2021
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום עבור תנור של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
עשה עבוד מצוינת! הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ע. רעננה.
אשרור: 11/06/2021
משוב: 12/04/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה יפת, הוד השרון.
משוב: 23/10/2020
תיאור השירות:
בדיקה של תנור אפייה שלא חימם.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר בהתחלה. הוא היה אצלי שלוש שעות בנסיון לאתר את התקלה, הוא היה נעים ונראה מקצועי. לאחר הבדיקה הוא אמר שצריך להשיג חלק והוא ישיג אותו ויחזור אלי. הסכום לתשלום עבור ביקור היה הגיוני והגון ביותר. עברה תקופה והוא לא התקשר, אז התקשרתי לחברה של התנור והם אמרו לי שיש להם את החלק, התקשרתי אליו והוא לא ענה לי. סימסתי לו שהשגתי את החלק והאם יוכל להגיע להמשך הטיפול, הייתי צריכה לפנות לבעל מקצוע אחר שיעשה את העבודה. זה היה חבל שהוא לא יכל פשוט לענות ולהגיד שהוא לא פנוי או אפילו לא מעוניין לטפל בתנור מסיבה זו או אחרת והייתי מכבדת את זה.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
רונית החרמש, הוד השרון.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום עליון לתנור מחברת בוש.
חוות דעת:
ניסים מקצוען אמיתי. הקפצנו אותו לפני החג והוא עשה עבודה טובה ואיכותית, היה שירותי ואדיב. כמו שקבענו, הגיע בזמן והכל היה מעולה. הציל אותנו בערב חג! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה פ. כפר סבא.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
טיפול בגומיה משוחררת בתנור אפיה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
פתר את הבעיה בקלות, היה בסדר גמור. הגיע בזמן, לקח את המחיר הרגיל בשוק והכל היה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר פ. הוד השרון.
אשרור: 13/08/2020
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ציר תקוע בתנור אלקטרולוקס.
חוות דעת:
פרפקט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה מנגן, רעננה.
אשרור: 06/03/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס דיגיטלי וכרטיס תצוגה בתנור אפייה.
חוות דעת:
בכנות רבה הייתה לי בעיה איתו, הוא בחור מאד נחמד ודייקן רק שמבחינת האמינות הוא לא היה אמין, בהתחלה הוא לקח כרטיס אחד וציין בפני את מקסימום המחיר שמבחינתו התיקון יעלה אבל לאחר מכן באיזשהו שלב צלצל אלי ואמר שהם רוצים לראות גם את הכרטיס השני של התצוגה ולא ציין בפני שהמחיר יקפוץ ולא השאיר לי את האפשרות לבחור אם אני מעוניינת לבצע את התיקון אלא פשוט חזר, התקין חזרה את שני הכרטיס וגבה מחיר גבוה ממה שסיכמנו. זו לא הייתה התוכנית שלי, הרגשתי שעשו עלי סיבוב ולא ברור לי למה מההתחלה הוא לא ביקש לבדוק את כרטיס התצוגה כשהבעיה בעצם הייתה בתצוגה ולכן קראתי לו. עמדתי בפני מצב שאין לי בכלל מה לעשות איתו ואפילו ציינתי פניו במעמד התשלום שבמחיר הזה אולי לא היה שווה בכלל לתקן את המכשיר והוא בא ואומר לי שבאמת אולי היה עדיף שלא, מעולם לא קרה לי משהו כזה עם אף בעל מקצוע.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
1
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.