מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
8.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.34
מחיר 8.61
איכות 9.05
דירוג כללי 8.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דפנה מנגן, רעננה.
אשרור: 06/03/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס דיגיטלי וכרטיס תצוגה בתנור אפייה.
חוות דעת:
בכנות רבה הייתה לי בעיה איתו, הוא בחור מאד נחמד ודייקן רק שמבחינת האמינות הוא לא היה אמין, בהתחלה הוא לקח כרטיס אחד וציין בפני את מקסימום המחיר שמבחינתו התיקון יעלה אבל לאחר מכן באיזשהו שלב צלצל אלי ואמר שהם רוצים לראות גם את הכרטיס השני של התצוגה ולא ציין בפני שהמחיר יקפוץ ולא השאיר לי את האפשרות לבחור אם אני מעוניינת לבצע את התיקון אלא פשוט חזר, התקין חזרה את שני הכרטיס וגבה מחיר גבוה ממה שסיכמנו. זו לא הייתה התוכנית שלי, הרגשתי שעשו עלי סיבוב ולא ברור לי למה מההתחלה הוא לא ביקש לבדוק את כרטיס התצוגה כשהבעיה בעצם הייתה בתצוגה ולכן קראתי לו. עמדתי בפני מצב שאין לי בכלל מה לעשות איתו ואפילו ציינתי פניו במעמד התשלום שבמחיר הזה אולי לא היה שווה בכלל לתקן את המכשיר והוא בא ואומר לי שבאמת אולי היה עדיף שלא, מעולם לא קרה לי משהו כזה עם אף בעל מקצוע.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
1
כללי
גירסאות
רמי אגוזי, הוד השרון.
אשרור: 21/11/2017
משוב: 18/09/2017
תיאור השירות:
איתור תקלה בבורר מצבים בתנור של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. לאחר שבדק היטב את החלק שעשה את הבעיה הוא הגיע למסקנה שלא שווה לתקן אותו מבחינת העלות. הוא היה זמין מאוד, נגיש ונעים ונראה אמין. אני אזמין אותו פעם נוספת אם נצטרך.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי ש. כפר סבא.
אשרור: 22/03/2017
משוב: 15/01/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור בילט אין.
חוות דעת:
הוא היה עשר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל בירנבוים, נווה ירק.
משוב: 22/12/2016
תיאור השירות:
החלפת שני גופי חימום בתנור חימום BOSCH.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! אני חייבת לציין שהוא בנאדם מקסים. הוא היה בא ישר, היה אמין, מאוד אדיב ונחמד ותיקן את מה שצריך. אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות פלג, הוד השרון.
אשרור: 07/06/2016
משוב: 15/03/2016
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של גוף חימום בתנור משולב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ש. כפר סבא.
משוב: 21/02/2016
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפייה משולב ופתיחת סתימה בפילטר של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקסים, הוא בא בזמן, כמו שקבענו, הוא היה מאוד מקצועי והרגשנו שהוא מאוד ישר, לא מנסה למכור לנו תקלות שלא קיימות והיינו מאוד מאוד מרוצים ממנו ומאוד התרשמנו. אז אנחנו ממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים ברון, כפר סבא.
משוב: 24/11/2015
תיאור השירות:
החלפת צירים של דלת לתנור של חברת דיטריך. (כולל פירוק והרכבה של הדלת) ותיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק, בעיה במייצר קרח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הביא את כל החלקים פירק והרכיב. תיקן לנו גם את המקרר, נתן לנו שירות מצוין. הוא אדיב נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא צדר, כפר סבא.
משוב: 30/10/2015
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי חנון, חשמונאים.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים בתנור של חברת רוזייר.
חוות דעת:
הוא היה פצצה, אין מילים! מקצועי, ניסה לעזור לי בטלפון לפני שהגיע כי האוכל היה תקוע בתנור, בן אדם מקסים, אנושי, בעל רצון לעזור ושהגיע עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ועדיה, תל אביב.
אשרור: 31/03/2020
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
החלפת בורר בתנור אפיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, המחיר יקר מאוד לדעתי, הוא נתקע עם התנור ושבר חלק מסוים, לא הצליח לתקן את התנור ביעילות אבל היה נחמד.
איכות
2
מחיר
3
זמנים
8
יחס
8
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1452 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק