תיקון מכונת כביסה של חברת זנוסי שכלל חיבור מחדש של התוף.
חוות דעת:
בהתחלה הוא ניסה לראות אם אני יכול להסתדר לבד ללא ביקור והוא ניסה לעזור לי טלפונית. בסוף זה לא הסתדר והוא הגיע לסדר את התקלה. הוא הגיע מהר והיה מאוד נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאלה טומשוף, תל אביב.
אשרור: 29/11/2022
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! ישר והגון ולקח פחות ממחיר ביקור כי חוות דעתו הייתה שאין טעם להשקיע. הסביר ופירט ועזר מאוד בבחירת מוצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו נורי, תל אביב.
אשרור: 02/05/2021
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה הרן, תל אביב.
משוב: 30/03/2021
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הסביר לנו שסתם יש סתימה בצינור וחסך לנו טיפולים מיותרים, השרות היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יערה לוי, תל אביב.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה סימנס.
חוות דעת:
הגיע מהר והצליח לתקן את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר קלינגר, תל אביב.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חיישן במכונת כביסה.
חוות דעת:
אני מרוצה! הגיע, תיקן והיה עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לוטן ט. תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
המכונה הייתה טוטאל לוס, אבל ניסים עשה בכל מקרה עבודה טובה. הוא בדק אותה ולבסוף לא יכל לתקן וגבה עבור הביקור בלבד. היה שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגית הגר, תל אביב.
אשרור: 24/04/2020
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במכונת כביסה של חברת אינדסיט.
חוות דעת:
אין לי מילים, מ1 עד 10 הוא היה 12. קבענו זמן והוא אפילו יכל להקדים, עדכן אותי כשהיה בדרך, אני מצרפת אותו לאנשי הקשר שלי. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי וייס, תל אביב.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומי במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע בזמן וטיפל בתקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני שאלתיאל, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע וראה שמכונה לא מקולקלת ואין צורך בתיקון. הוא היה מספיק הוגן בשביל להגיד לי את זה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.