היה מעולה שירות נעים ומקצועי. ניסים הגיע לעזור במקרה חריג הקשור לתנור ועכבר. הוא היה אדיב, נעים ומקצוען אמיתי ועזר לנו ככל שיכל. אפילו בדק את המזגנים על הדרך:) תודה ניסים היקר מעריכים מאד את העזרה שלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני דויטש, תל אביב.
אשרור: 16/06/2021
משוב: 11/04/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה מאד מקצועי ועשה עבודה טובה. הוא גם היה מאד נעים ומאד נחמד. אני מרוצה ממנו כי הוא היה עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת ועדיה, תל אביב.
אשרור: 31/03/2020
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
החלפת בורר בתנור אפיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, המחיר יקר מאוד לדעתי, הוא נתקע עם התנור ושבר חלק מסוים, לא הצליח לתקן את התנור ביעילות אבל היה נחמד.
איכות
2
מחיר
3
זמנים
8
יחס
8
6
כללי
אתי קניגסברג, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום עליון בתנור אפייה של חברת BOSCH.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! איבחן את הבעיה ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי סימסון, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור של חברת אלקטורולוקס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, היה מאוד נחמד והסביר בדיוק מה הבעיה. גם דיבר עם בעל הדירה והסביר הכל. הוא ניסה הכל בשביל לא להחליף גוף חימום וכשאחרי שניסה הכל הוא עדכן מה הוא הולך לעשות והיה מקצועי מאוד וגם ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שרה שמחי, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת גוף חימום בתנור אפייה מחברת BOSCH.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, הוא בן אדם מאוד ישר, נחמד וחייכן .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז ס. תל אביב.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה שהפסיק לחמם, כלל החלפת טרמוסטט.
חוות דעת:
אין שום תלונות, הגיע מהיום להיום, היה אדיב וממוקד, פתר את הבעיה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידית לבני, תל אביב.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום של תנור דלונגי.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי סלומון, תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא אלוף! סופר מקצועי, הגיע מהר ופתר את הבעיה בעלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.