מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.35
זמנים 9.82
מחיר 8.88
איכות 9.76
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים ראובן, גבעתיים.
אשרור: 25/02/2020
משוב: 27/12/2019
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל! עשה עבודה יסודית, היחס טוב, והפגין מקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זק פלדפבר, גבעת שמואל.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
איתור קצר והחלפת קבל ומנוע במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא עבד בצורה טובה, הגיע בזמן והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנית דואניאס, פתח תקווה.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה למזגן עילי.
חוות דעת:
ישראל היה נהדר! הגיע כדי לבדוק את התקינות של המזגן, פירק אותו כדי להבין אם יש נזילה והרכיב מחדש ונראה שעשה עבודה טובה. היה מקצועי, ישר, אדיב ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי קונפורטי, הרצליה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
איטום רעש במזגן ריצפתי.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים וניסה לתקן את המזגן שעשה רעש, בהתחלה זה עזר אבל הבעיה חזרה והמזגן גם הפסיק לחמם, היה ממש נחמד והגיע בהתראה קצרה, המחיר יקר לדעתי אבל מקצועי ומבין בתחום פשוט המזגן מאוד ישן, בסופו של דבר החלטנו לקנות חדש והוא באמת ניסה לעזור.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אורן גזל, יהוד.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גז במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
בהתחלה הוא היה נשמע נחמד מאוד וביצע את העבודה כראוי. אך לדעתי המחיר היה יקר ברמות על, אני חושב שלא כדי לפנות לבעל מקצוע כזה לפני שסוגרים מחיר מראש. הרגשתי שזו השיטה, להיות נחמד בהתחלה לרכוש את אמונך ולעקוץ במחיר בסוף.
איכות
8
מחיר
0
זמנים
9
יחס
2
5
כללי
גירסאות
קרן פ, גבעתיים.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן קטן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ביצע את העבודה עבור הדיירים שלי ואני יודעת שהם אמרו שהוא היה נהדר, מאוד שירותי, תיקן את הבעיה לשביעות רצונם, הם מרוצים ממנו ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל גלאון, אור יהודה.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
העבודה הייתה אצל חמי וחמותי והם היו מאוד מרוצים, הוא הגיע ממש מהר ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן ביטון, פתח תקווה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 5.5 כ"ס.
חוות דעת:
ישראל היה מצוין, מאוד ענייני, ישר עלה על התקלה ותיקן אותה במקום, המליץ לי מה לעשות מבחינת תחזוקה שלא יקרה שוב, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף נחמה, ראש העין.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
איש מוכשר, נעים, עשה עבודה טובה, פתר את הבעיה, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גיל, אור יהודה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים - שניים של 2 כ"ס ואחד של 4 כ"ס.
חוות דעת:
רק תרוויחו ממנו, הוא ממש נכס! הוא בעל מקצוע מדהים, מתוך הרבה בעלי מקצוע שפגשתי הוא אחד המדהימים! הוא איש ישר, מקצוען, חביב מאוד ואפילו לקחתו אותו לעבודות גדולות גם בעסק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק