אני לא ממש הייתי מרוצה. התקשרתי להזמין טכנאי שמתקן מדיח של סימנס, שאלתי אותו אם הוא מתקן, אמר לי כן. שאלתי אם יש בעיה בכרטיס הוא מתקן, אמר שהוא מתקן אם זה הגוף חימום. אמר מחירים והגיע למחרת. קבעתי איתו לשעה 12, ביום למחרת ביקש ב11. הוא הגיע, בדק ואמר שהכרטיס הלך. ביקשתי ממנו לתקן אבל הוא אמר שהוא לא יכול. לקח לי כסף על הביקור ולא תיקן, ממש מבאס. יכול להיות שאם הייתי מזמין מישהו שמתקן את המדיח הייתי חוסך על קניית מדיח חדש.