לאחר תהליך גישור, העסק החזיר סכום כסף לשביעות רצוני.
דירוגים:
כללי
9
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
בוצע גישור
| 29/07/2019
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 29/07/2019 ע"י אביטל פתאל
לאחר שבעל המקצוע ראה שהלקוח לא מרוצה, פנה אלינו בבקשה לגישור במהלכו הוחזר ללקוח התשלום המלא ששולם לעסק.
פיצוי כספי בסך 915 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -08/07/2019
חוות דעת:
לא אמליץ לאף אחד! תקשורתי ונעים. הגיע כמעט בזמן. שבר עציץ גדול ולא לקח אחריות. קנה עציץ חדש ללא התחשבות בתקציב שחוייבתי בו. הוסיף למחיר הראשוני רעלנים ללא תאום מראש. הכל עם חיוך. לאט לאט מוסיף עוד דברים. המחיר הסופי יצא כמעט כפול מהמחיר הראשוני שנסגר לאחר שבחן את הגינה מראש.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
0
זמנים
8
יחס
9
תגובת העסק:
הגעתי למקום בזמן שנקבע, אכן הייתה תקלה וכן לקחתי אחריות. הלקוחה היתה במקום בכל הזמן שעבדתי, לא עשיתי דבר על דעת עצמי, היא לא הביעה בפני שום תלונה על העבודה או המחיר, התשלום בוצע בסיום העבודה אני מצר על התחושה של הלקוחה, במידה והייתי יודע שהיא אינה מרוצה יכולנו לדבר על כך ולהסתדר.