מוקד מידרג: 1-700-707-233
אסף רסיס, גדרה.
משוב: 19/06/2019

תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
התקשרתי לצורי אחרי שניסיתי ליצור קשר עם החברה עצמה והם לא נתנו לי מענה מספיק מהיר, ותיארתי לו במפורש את סוג התקלה. הוא אמר שיגיע ויבדוק את הבעיה ואמר לי את מחיר הבדיקה מראש. הוא הגיע, עבד חצי שעה ונתן רושם לא כל כך מקצועי כי במשך כל הזמן דיבר בטלפון עם טכנאים אחרים לעזרה. ציפיתי שברגע שניסה לקחת על עצמו את העבודה תהיה לו היושרה המקצועית לדעת לטפל בכל התקלות. בסוף אמר שזו כנראה בעיה במדחף ושאדבר עם החברה כי יש לי עליו אחריות, ועכשיו אנחנו ממתינים לטכנאי החברה. התקלה לא טופלה ואני קצת מאוכזב, והמחיר שלו היה גבוה בעיני לעומת העבודה שעשה, אבל הוא כן היה מאוד שירותי, הגיע בזמן ונידב הרבה אינפורמציה.
דירוגים:
כללי
8
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק