מוקד מידרג: 1-700-707-233
ערן רוסט, ירושלים.
משוב: 03/09/2019

תיאור השירות:
בדיקת מקרר 600 ליטר של חברת בקו.
חוות דעת:
המקפיא שלנו הפשיר לגמרי, התקשרנו אליו ותיארנו בצורה ממש מדויקת את התקלה והוא היה ממש בסדר, אמר לנו מה עלות הביקור ושיבוא בשעה הקרובה. לאחר בערך שעה וחצי הוא הגיע, התעסק חמש דקות עם המקרר ואמר שהמקרר לא תקין ושהוא לא יודע מה הבעיה. הוא הסביר שהדגם של המקרר בעייתי ושצריך לדבר עם היצרן. אני התאכזבתי כי הוא ידע מראש את הדגם ויכל להגיד לנו את זה אבל הוא בחר שלא להגיד. לפני ששילמנו לו אמרתי לו שהמחיר שאמר מראש נראה לי לא סביר ביחס לזמן ולעבודה שעשה ושאני חושבת שאנחנו צריכים למצוא את הפשרה ששני הצדדים יצאו מרוצים ובהרגשה טובה. הוא לא הסכים והתחיל לצעוק בשעה תשע וחצי בערב כשהילדים ישנים. אני דיברתי אליו בכבוד, לרגע לא צעקתי והיה ממש לא נעים. בסוף אמרתי לבעלי שעדיף לסיים עם זה ולשלם לו ואז הוא פתאום אמר שהוא מוריד במחיר. הוא יצא בעצבים ואחרי חצי שעה התקשר כדי להתנצל אבל אנחנו כבר לא היינו מעוניינים. הרגשנו שהוא הגיע רק כדי לסמן וי על הביקור.
דירוגים:
כללי
7
איכות
-
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק