מוקד מידרג: 1-700-707-233
יואב באומל, חדרה.
אשרור: 30/03/2016
משוב: 10/06/2015

תיאור השירות:
התקנת שתי נקודות חשמל (שקעים) למזגנים.
חוות דעת:
אני מאוד לא מרוצה. משך זמן ביצוע העבודה היה 4.5 שעות. אמנם אין לי מדד, אך הרגשתי שזהו פרק זמן ארוך באופן יחסי לעבודה שבוצעה. העבודה עצמה כללה קידוחים גם בבטון, מה שגרם לכך שהבית התמלא אבק בצורה בלתי רגילה. גם אם זהו חלק בלתי נמנע מהעבודה (למרות שהבנתי שיש דרכים למזער את כמות הלכלוך), היה רצוי שהוא יידע אותי על כך מראש, בכדי שאוכל להכין את הבית ולכסות דברים. יצירת התעלות בקיר נעשתה באופן מאוד לא מדויק (בעיקר - נותרו הרבה בליטות של גבס, מעל לקו של הקיר, שידרשו הרבה מאוד שיופים). בנוסף לכך, ליד אחד מהשקעים שממנו הוא הוציא את נקודות החשמל יש מתג של מאוורר תקרה, שעבד בזמן שהוא ביצע את העבודה, אך לאחר מכן הבחנתי שהוא הפסיק לעבוד. התקשרתי אליו בכדי שיחזור לתקן זאת והיה לו קשה להכיר בכך שהתקלה הזו קשורה אליו. לבסוף הוא חזר לתקן אך המשיך להתווכח ולטעון שהבעיה לא קשורה אליו, ואף טען שבגלל שהוא הראה לי שיש חוט חשמל משוחרר בזמן שעשה את העבודה המקורית (והחוט הזה, כך הבנתי, הוא חלק מהבעיה שגרמה לכך שהמאוורר לא עבד), הוא לא "אשם" בבעיה הזו. כמו כן, דאג להגיד לי שזה שהוא בא לתקן את המאוורר "דפק לו" תכניות אחרות.
דירוגים:
כללי
6
איכות
6
מחיר
-
זמנים
7
יחס
6
תגובת העסק:
לפני שהגעתי לבית הלקוח, סוכם על ביצוע עבודה, שחלק מההסכם היה חציבה בקיר ממ"ד- בהסכמה מלאה של הלקוח.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק