מוקד מידרג: 1-700-707-233
ניקול ד. פתח תקווה.
משוב: 07/01/2019

תיאור השירות:
שיפוץ כללי לדירה בת 3 חדרים.
חוות דעת:
מה מצפים מקבלן בעצם? שלא יתחיל ויעזוב באמצע. שלא ירביץ עלויות לאורך הדרך. שיהיה פייר כאשר משהו שלא בשגרה קורה, שיהיה מקור שווה ופנוי להתייעצות ושיהיה לו מידה טובה של סבלנות, זרימה ויצירתיות לטובת הפרויקט. ובוודאי טיב עבודה, מחיר הוגן, ועמידה בלוח זמנים. השאלה המשקפת ביותר היא – לו היינו צריכים להתחיל מן ההתחלה, האם היינו שוב בוחרים בו? ובכן, התשובה היא כן, בהחלט שכן, הייתה הבחירה ברון בחירה טובה. המלצנו עליו לחברים שזה אומר הרבה מאוד. השיפוץ ממש לשביעות רצוננו ובסך הכול התנהל באורח יפה ונעים. רון קודם כול אדם ישר. ויושר הוא דבר שלצערנו הפך לנדיר בתחום המופקר שנקרא שיפוצים. המילה שלו היא מילה. המחיר שלו היה המחיר. לא היינו צריכים מפקח על הבנייה כי אפשר היה לסמוך עליו ועל הממונים מטעמו. רון נתן לנו אפשרות שהוא יביא את כל אנשי המקצוע המשנה או שאנחנו נביא. בחרנו באופציה ב' ונעזרנו במדרג. היינו צריכים קואורדינציה מורכבת יותר ורון שיתף פעולה. עמידה בזמנים היא פונקציה של הרבה מרכיבים, מהם באחריות של מזמין העבדה, מהם באחריות הקבלן ומהם שלא לגמרי בשליטה. שורה תחתונה, השיפוץ הסתיים בזמן סביר בהחלט ורון סיים את העבודה עד תומה. להצלחה שהייתה, צריכים לתת גם קרדיט גדול לאבי שהוא היה הקבלן המשנה של רון בעבורנו. ואבי אדם שעובד בניקיון, בעל דיוק מקצועי, אוהב את עבודתו והשתדל מאוד לעשות את המיטב. אבי בעל מזג נעים ביותר ותרם לחוויה של רוגע יחסי למשימה הלא פשוטה. אבי עשה את רוב האינסטלציה ועד כה הכול ממש בסדר. המחיר של רון בהחלט היה מחיר הוגן. רון עזר לנו להגיע למחירים טובים בחומרים בפרט בדלתות כיסים. ייתכן שטוב היה שלא לנסות להסתמך על החשמל הישן, ומראש לסגור על תכנית חשמל חדשה תמורת מחיר גלובלי וכולל, אל מול רון או אל מול החשמלאי. כל שיפוץ והסיפור שלו. גם בשיפוץ הזה היו כמה רגעים של מתח. כתבנו 10 כי , בסך הכול, היה תהליך ללא עגמת נפש כמעט, והכול גם יפה וגם עובד.
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק