מוקד מידרג: 1-700-707-233
קלרה דוסורץ-בן חורין, רמת גן.
משוב: 17/11/2019

תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל ותיקון מדיח כלים של חברת סימנס, שכלל פתיחת ברז.
חוות דעת:
הוא אכזב אותי. דיברתי איתו בטלפון ואמרתי שמדובר על שני מכשירים, ככה שהוא ידע שהוא בא לתקן שניים. הגיע, בדק את מכונת הכביסה ובסופו של דבר אמר שהיא לא שווה תיקון ושאקנה חדשה. אחר כך עבר למדיח, ניסה להפעיל אותו ולא הצליח. הסתכל מסביב והתברר שהברז היה סגור ולאחר שפתח אותו המדיח התחיל לעבוד. אבל הפתיע אותי שהוא גבה על זה שני ביקורים מבחינת עלות העבודה, כי זה היה ביקור אחד והוא לא עשה באמת שום דבר. הדבר השני שמאוד הפריע לי, זה שהוא שמע את המבטא הספרדי שלי והרגשתי שכל הזמן לעג לזה ודיבר חצי עברית חצי ספרדית ואמר אמירות על עניין השפה שלי שמאוד הפריעו. אני חושבת שאדם שבא לעשות את העבודה שלו צריך לעשות אותה ולהשאיר את הבדיחות על השפות לחברים שלו ולא ללקוחות ואני לא אקרא לו יותר.
דירוגים:
כללי
5
איכות
3
מחיר
5
זמנים
9
יחס
4

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק