מוקד מידרג: 1-700-707-233
רחל גרין, יפו.
משוב: 08/08/2022

תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן עילי.
חוות דעת:
קראתי לו לדירה שאני משכירה. אחרי שתיקן את המזגן היתה דליפה והוא נקרא על ידי השוכר להשלים את העבודה אבל בינתיים המזגן הופעל והוא עובד בסדר. יש לי מורת רוח קלה כי הוא דיבר עם השוכר ואמר לו שלפי דעתו צריך לקנות מזגן יותר חזק לאזור בו הוא מותקן. זה יוצר ציפייה של השוכר מולי ושם אותי במקום לא נח. ציידתי את המקום במזגן הנוכחי לפי המלצת טכנאי אחר ולדעתי הוא היה צריך לדבר על זה איתי ולא עם השוכר. אולי זה בא ממקום מקצועי והוא לא חשב על זה.
דירוגים:
כללי
8
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
-

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק