ערן הגיע בזמן קצר לאחר שפניתי אליו (עמד בשעה שנקבעה) וקבע שצריך לנקות את סוללת המזגן לפני אבחון התקלה. ערן לא ביצע את הניקיון ולכן המשכתי את התהליך מול גורם אחר. לאחר תהליך גישור, ערן החזיר את דמי הביקור לשביעות רצוני.
דירוגים:
כללי
9
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
בוצע גישור
| 25/05/2022
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 25/05/2022 ע"י אביטל פתאל
העסק החזיר לו את הסכום ששילם.
פיצוי כספי בסך 250 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -08/05/2022
חוות דעת:
ערן אמר שצריך לנקות את התעלות של המזגן ושעליי להזמין מישהו מהחברה שינקה אותו כי הוא לא עושה זאת. הזמנתי מספר בעלי מקצוע אחרים ובסופו של דבר טכנאי אחר זיהה שהתקלה בכלל במדחס ולא בתעלות. ערן גבה מחיר ביקור אבל לא עשה דבר, לא קיבלתי תמורה לכסף ששילמתי ולכן לא הייתי מרוצה מהשירות שלו.