מוקד טלפוני: 1-700-707-233
עמירם יהודאי, תל אביב.
משוב: 12/02/2020

תיאור השירות:
בדיקת תקלה במדיח של חברת Telsa.
חוות דעת:
עוז היה ממש בסדר, הגיב מהר ובא. ישר אמר לי מה הוא חושב על התקלה והציע פתרון מסוים שיוכל לעזור או להחליף את המדיח. המדיח אכן חזר לעבוד למשך שבוע, דיברנו שוב עם עוז והוא המליץ לנו לקנות חדש. היה אמין ולקח מחיר ביקור יחסית סביר.
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
חוות דעת זו היא אחת מתוך 975 על עסק זה:

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק