מוקד טלפוני: 1-700-707-233
איריס מורגנבסר, תל אביב.
משוב: 21/01/2019

תיאור השירות:
הזמנה והתקנת סורגים וכמה מעקות לחלונות בדירה
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה כישלון ומאכזב. הזמנתי חמישה פריטים ומהם למעשה רק משניים הייתי מרוצה. בעבר לקחתי את השירותים של אלון אבא של רפי אז הייתי בטוחה שהם יעשו לי עבודה טובה כבעבר. שלושה פריטים הגיעו במידות הלא נכונות, אופן ההתקנה היה שונה מההתקנה הקודמת שעשה אלון, ובכך הקטין עוד יותר את המוצר. בעצם המעקות לא סיפקו את המענה שבשבילו הזמנתי אותם. למשל, מעקה שאמור להחזיק עציץ, ממש כמו בהתקנה שעשו לי בעבר, והגיע לא מותאם בכלל לזה. אמרתי גם לאלון בטל' וגם לרפי, שאני מבקשת ממש אותו מוצר כמו בעבר, לאותו הצורך. והגיעו כאמור מוצרים לא משביעי רצון. אחרי עוגמת הנפש, יצרתי קשר עם אלון ושיתפתי באכזבה מהעבודה. בשיחה נעימה ומכבדת ביקשתי שיגיע ויראה בעצמו, ושננסה לחשוב ביחד איך לפתור את הדברים מבחינה יצירתית, כי נראה לי אבסורד שאזמין מחדש את כל המוצרים, אם יש דרך להציל משהו. אלון נשמע לא נילהב להגיע, אבל השתכנע שזה מתבקש והוגן במצב שנוצר. אלא שבפועל הוא לא הגיע. ולא חזר להודעותיי. והתגלה כמאד לא הגון ביחסו אליי כלקןחה חוזרת, וכמי שהפנתה אליו בעבר לקוחות. חוויה קשה של זריקת כסף רב לחינם. לא התכוונתי לדווח למדרג על האכזבה מהעבודה. החלטתי כן לספר, רק כשאפילו שירות ומענה בטלפון לא קיבלתי מהם, שממש לא היה איכפת שלקוחה כל כך לא מרוצה. בשלב מסויים הפסקתי לנדנד לאלון. לא עלה בדעתי שאלון, שבעבר נתן שירות נפלא, וכעת היפנה אותי אל בנו רפי, יתחמק באופן כזה. עוד דבר: רפי ניסה להתקין את אחד המעקות לגמרי עקום, בגלל עוד פדיחה במידות, וזה במקום לקחת אחריות ולהזמין מחדש את ייצור המעקה הזה. אני התנגדתי להתקנה העקומה, והיצלתי את המצב עם רעיון יצירתי משלי, שהיה מעין אילתור. עוגמת נפש! אחר כך נאלצתי ממש לשבור את הראש לבד לחפש פתרון. לא הצלחתי. סכומי כסף גבוהים ממש הושלכו לאשפה מבחינתי.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
-
זמנים
10
יחס
5
חוות דעת זו היא אחת מתוך 375 על עסק זה:

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק