מוקד מידרג: 1-700-707-233
דניאל טקויה, נתניה.
משוב: 09/06/2020

תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
בהתחלה הייתי מאד מרוצה. לא הייתי איתו שם והוא שלח לי סרטון שהקוד בבניין עובד עכשיו ואי אפשר להיכנס בלעדיו. אחר כך ראיתי שהעבודה לא באמת התבצעה והתאכזבתי. התקשרתי אליו והוא התחיל לספר לי סיפורים שזו הדלת שבעייתית. אמרתי לו "בסרטון זה עבד, מה קרה פתאום?". עכשיו אני צריך לפנות למישהו אחר כי הוא כבר לקח לי את הכסף, אין לי ברירה. אני מרגיש מרומה, שהוא עבד עליי.
דירוגים:
כללי
5
איכות
2
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
לאחר ניסיון לעזור ללקוח טלפונית, וללא חיוב, הגעתי בזמן שנקבע לפתרון התקלה שתוארה בשיחתנו (ואף תוארה בתמונה ששלח לי הלקוח) על פנל האינטרקום . כשהגעתי לבניין ראיתי שידית דלת הכניסה שבורה, ופנל האינטרקום ללא חשמל. תיקנתי את האינטרקום כי זה תחום עבודתי, והסברתי ללקוח עוד לפני התשלום שאינני מסגר ולא אוכל לעזור גם בתקלת הדלת השבורה. הסרטון שנשלח תיעד את האינטרקום הפעיל בלבד, וללא הדלת. צר לי על החוויה השלילית אשמח לעזור בכל דבר שניתן בתחום המקצועי שלי.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק