מוקד מידרג: 1-700-707-233
דניאל ח. חיפה.
אשרור: 13/04/2020
משוב: 26/01/2020

תיאור השירות:
הברזה מעבודה של תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! בעל המקצוע קבע עמי בכדי לבצע עבודת תיקון לדוד חשמל. תחילה, הוא ביטל עקב מזג האוויר, יום למחרת טען שמזג האוויר לא השתפר ולכן שוב לא יכול להגיע. לאחר מספר ימים, פניתי שוב בכדי לתאם מועד חלופי ביוזמתי, הוא לא הציע להגיע וקבע להגיע ביום למחרת. ביום למחרת, הוא טען כי כיוון שהייתה שיחה ממתינה של רבע שעה אצל מי שקבענו כי יחכה בדירה, הוא לא מעוניין לחכות שיענו והוא ממשיך הלאה. אמרתי שיחכה מעט שאברר, ושאלתי מדוע הוא לא נוסע לדירה כפי שקבענו ושמחכים לו והוא אמר שהוא לא נוסע בלי שמי שנמצא בדירה עונה. ביקשתי שוב ושוב כי ימתין דקה שאברר מה המצב, אך התעקש שהוא רוצה להמשיך. לאחר מספר דקות התקשר אליי האדם שחיכה לבעל המקצוע, ושלח לי תמונה המוכיחה כי בעל המקצוע המתין בדיוק 5 דקות עד שהחליט לסוע. שלחתי את התמונה לבעל המקצוע, ואמרתי שזה לא מכובד. הוא שאל אם אני רוצה שהוא יחזור, אמרתי שכבר אין צורך. חשוב לציין כי במהלך השיחה הטלפונית בעל המקצוע התלהם ודיבר בצורה לא מכבדת. כך גם טען בפניי האדם שחיכה לו בדירה, שבעל המקצוע ממש נזף בו. חבל ומאכזב.
דירוגים:
כללי
4
איכות
-
מחיר
-
זמנים
5
יחס
3

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק