מוקד מידרג: 1-700-707-233
יעל ב. חדרה.
משוב: 14/01/2020

תיאור השירות:
תלייה של דברים קטנים, תליית מפזרי חום על קרמיקה ותליית טלויזיה לזרוע על הקיר וכן יצירת חור בגב המזנון.
חוות דעת:
התיאום איתו היה מאוד מתסכל ומאכזב ופעמיים נדחה. כשסוף סוף הגיע היום שהוא אמור להגיע אליי, הוא התקשר להגיד לי שלא מרגיש טוב ומבקש לדחות. אמרתי לו כמובן שאין בעיה אך הבעתי את דעתי שזה מבאס שכל פעם קורה משהו וזה נדחה - אני רוצה לסיים עם התיקונים.הוא נכנס למגננה והתחיל לנסות להוכיח אותי בטענות שונות ומאוד התאכזבתי מהיחס שלו. בסוף אחרי כמה פעמים שאמרתי לו שלא יבוא כי אני לא רוצה לקחת עליי את העובדה שלא מרגיש טוב הוא התעקש להגיע ואמר שיבוא תוך שעה. אחרי כ20 דקות הוא התקשר אליי שוב והתחיל עם רשימת דברים נוספים שטוען שהייתי צריכה לקנות - קניתי כל מה שאמר ופתאום יש דברים נוספים? הרגיש שהוא מחפש תירוץ לא לבוא ושזאת לא תהיה אשמתו. בסוף אמרתי לו שאני אוותר ואגיד לו תודה ושלום. לאחר השיחה המאוד לא נעימה, עמי שלח לי הודעה "גם אנשי מקצוע הם אנשים" וצילום של הבדיקות שנשלח לעשות. זה עבר את הגבול מבחינתי. אני זאת שחזרה ואמרה לו לא לבוא כשהוא לא מרגיש טוב. השירות לקוחות לא טוב ומעבר לזה שאני לא הבוס שלך שאתה צריך לשלוח לי אישורי מחלה. והדובדבן שבקצפת הוא שעל אחת מעבודות התלייה שילמתי לו בפעם הראשונה ובגלל שלא הייתה לי מסילת תלייה נכונה הוא אמר שיתלה לי את זה בפעם הבאה וכמובן שבגלל שבסוף לא בא אז הלך לי הכסף ונאלצתי לשלם שוב על אותה עבודה למישהו אחר שהגיע במקומו.
דירוגים:
כללי
7
איכות
10
מחיר
8
זמנים
6
יחס
3

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק