מוקד מידרג: 1-700-707-233
אלון בירן, רמת גן.
משוב: 24/12/2019

תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בקו.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשרות ומהזריזות בה נאור פתר את התקלה. משאבת המים נתקעה בשל עצם זר שנכנס אליה ונהייתה הצפה בתחתית המדיח. נאור היה זמין, הגיע בזמן אפילו הקדים, איתר מהר את התקלה ופתר אותה בקלות. ביקש תשלום על ביקור בלבד. בסוף גם נתן טיפים לשמירה על תקינות המדיח ואחריות לתיקון. עם זאת, היה יכול בטלפון להסביר לי על האפשרות לנקות את תא האיסוף כפעולה ראשונה לביצוע במקרים כאלה כפי שהיצרן ממליץ ואם זה היה מצליח היה נחסך לי סופש בלי מדיח.
דירוגים:
כללי
9
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק