מוקד מידרג: 1-700-707-233
אפרת ל. ירושלים.
אשרור: 04/02/2014
משוב: 27/08/2012

תיאור השירות:
שיפוץ כללי כולל צביעה של דירה שלמה, בניית אמבטיה חדשה, שירותי אורחים חדשים, עבודות חשמל ואינסטלציה ובניית קיר קטן.
חוות דעת:
בהתחלה קיבלנו רושם מאד טוב והם נראו מקצועיים. זה התאים לכל ההמלצות שקראנו עליהם באתר. אך כשהם סיימו את העבודה היינו מאוכזבים. עבודת הצבע שנעשתה לא היתה טובה, אפילו גרועה, והיו תלונות על הצבעים שעבדו מאוחר בלילה ועשו רעש לשכנים. לא נעשתה הגנה על משקופים בלגיים או על הרצפה (כולל אריחים איטלקיים קשים לניקוי) והלכלוך של הצבעים המזלזלים היה צריך להיות מקורצף בתוספת תשלום, על ידי חברת הניקוי שהזמנו--על חשבוננו. אמרנו לשיפוצניקים שנצטרך להזמין צביעה מחדש לאמבטיה ומסדרון, ולמרות זאת הם לא הסכימו להוריד במחיר וזה היה כמו סטירת לחי של אמון. שכרנו צבעים חדשים מעולים שעשו עבודה מקצועית, ושאמרו לנו שהצבעים הקודמים לא השתמשו בחומרים הנכונים לאמבטיה-- שנצבעה בצבע שלא מתאים לחדר עם מים ואדים! עבודות הפיניש, כמו הפאנלים, והרובה בין האריחים, צביעת הרדיאטורים (בעלות נוספת) היו מאד לא נקייות אך לא תוקנו למרות בקשתנו. והבעיה הכי גדולה היתה ענייני האינסטלציה. אחרי לא הרבה זמן מגמר השיפוץ, התחילו כל מיני בעיות:היתה נזילה בקיר בין האמבטיה לחדר השינה (מאחורי ארון קיר חדש!), צינור הביוב החיצוני (לאורך קיר הבניין) נפרץ ונשפך (מגעיל ומביש), החיבור למדיח לא נעשה כמו שצריך ואינסטלטור אחר צריך היה לתקן נזילה, בעייה של ריח בחיבור למכונת הכביסה, ואחד הקירות שנבנה התנפח ועד היום עוד לא בדיוק ברור מה הבעיה שם (לא תיקנו לנו). הייתה בעייה עם כל אחד מחיבורי האינסטלציה. בדיעבד גם נודע לנו שהשיפוצניק שטען שהוא חשמלאי עם נסיון הינו בעצם די מתחיל, כפי שסופר לנו על ידי חשמלאי ותיק שהכירו. המלצנו עליהם בחום בתחילת העבודה כי באמת עשו רושם טוב של אנשים טובים, אבל האנשים שלקחו אותם לא היו מרוצים מהם בכלל והיו בעיות רציניות בעבודתם גם שם. היה לא נעים. בגדול, זה התחיל ממש טוב, כ"ירח דבש", וכגודל הציפיות גם האכזבה. בעיקר כעסנו על כך שתלונותינו על הצבעים ועבודת הצבע[תוך כדי העבודה היה ברור שאין זו עבודה טובה]לא קיבלו מענה נאות, בקשותינו לא כובדו, וגם פיצוי כספי על תוצאות שהיו בבירור לא מספקות + נזק של ממש, לא ניתן לנו. גם לנו, כמו לרבים אחרים, השיפוץ הלא גדול ולא ארוך יחסית הפך לתקופה קשה שהותירה בנו צלקות. למען הפייריות, נוסיף שגם הנגר וגם ספק השיש לכיור (ששכרנו בנפרד מהשיפוצניקים) היו בעייתיים ותרמו להרגשה הרעה. לחיוב נציין שהרצף שהגיע עם השיפוצניקים היה מעולה--רק חבל שבעבודות הצבע לכלכו את העבודה היפה. לסיכום, לצערנו לא נוכל להמליץ עליהם. ***אחרי מספר שנים, 2014: עדיין יש בעייות של אינסטלציה שהעיקרית היא בחדר האמבטיה בה יש ימים של ריחות מאד לא נעימים מהביוב שכבר הוזכרו למעלה כבעיות ריח ממכונת הכביסה (מכונה חדשה, זה החיבורים לביוב) אלא שעתה הריח יוצא לא רק מהמכונה אלא גם מהארון שמתחתיו נמצא הצינור לביוב. לא נעים בכלל. רטיבות בתוך הקיר שהם בנו (קיר פנימי) לגמרי בולטת וכנראה בלתי ניתנת לתיקון. לאחר כמה שנים, המקום נראה שצריך שיפוצי אסתטיקה דחופים (מעבר לבעייות המהותיות עצמן), וזה מפתיע לרעה.
דירוגים:
כללי
6
איכות
6
מחיר
7
זמנים
8
יחס
6
תגובת העסק:
ראשית, יש לציין ולהדגיש כי חוות דעת זו ניתנה כ 4 שנים וחצי לאחר תום העבודות. על כן, יש לקחתם בעירבון מוגבל ביותר. הטענות המועלות בחוות הדעת והליקויים, אם היו כאלה, קרו זמן רב לאחר סיום העבודות ולא בהכרח קשורות לעבודות השיפוץ שבוצעו על ידינו. בעניין הצבע: במפרט עבודת הצבע נקבע במפורש כי אנו לא מחליקים את קירות ותקרות הדירה אלא רק סותמים את החורים והסדקים המינוריים וצובעים. גם לאחר שהסברנו מספר פעמים את ההבדל בצביעה ובתוצאה הלקוחה הייתה נחושה בדעתה לבצע תיקונים מקומיים וצביעה. נכון, הייתה בעיה עם הצבעי והתוצאה , למרבה הצער, הייתה לא טובה ועל כן צבענו מחדש את כל הליקויים. עלינו להדגיש כי הציפיות של הלקוחה היו לרמת גימור כמו בביצוע "החלקה בשפכטל". כך גם לגבי מקרני החום (הרדיאטורים). מובן כי צביעה במקום ללא פירוק המקרן אינה באותה רמה לו נלקחו המקרנים לצביעה מקצועית בריסוס בתא צביעה. ולכן, נוצר פער בין הציפיות לתוצאה. איננו רואים עצמנו אשמים בכך. ולמרות זאת, היות ולא ניתן היה לשכנעה כי את מה שדרשה זאת קיבלה, לפנים משורת הדין, פיצינו אותה בסכום מיידי של 1700 ₪. הסיידים החדשים שהלקוחה הזמינה קיבלו תשלום מלא בעבור החלקת קירות בשפכטל, כפי שהצענו מלכתחילה, במקלחת והשירותים בלבד ועל לכן בחדרים אלה התוצאה נראית טובה יותר. בעניין האינסטלציה: משלל הטענות המפורטות בחוות הדעת רק שניים מהליקויים הופנו אלינו, כחודשיים מתום השיפוץ. הטענות התייחסו לריחות שעולים, מדי פעם, ממערכת הדלוחין של הכיור במקלחת ו/או ממערכת הניקוז של מכונת הכביסה. ללא היסוס הגענו לדירה והחלפנו את ה"תריס" של מחסום הרצפה, אטמנו עם סיליקון מיוחד המונע עובש. כמו כן, בדקנו ביסודיות את כל המערכת כדי לוודא שאין עוד מקומות מהם עלול להיגרם ריח וטיפלנו גם בהם. למשל, הגבהנו את צינור האוורור של מערכת הביוב של הבניין. לאחר ביצוע שיפורים אלה הבעיה לא נשנה. אכן, היה מקרה אחד שצינור הביוב הראשי, המחובר לקיר החיצוני, ניתק. ברגע שקיבלנו את ההודעה הגענו למקום ותיקנו. לא נגרם נזק לאף אחד, ולא נגרם נזק סביבתי. אף לא ראינו לנכון לתשאל כיצד זה קרה וכמובן, לא חייבנו בתיקון. ראוי לציין כי, הסמטא צרה ומאוד סביר כי רכב התנגש בצינור וגרם להתנתקותו. ראוי לציין כאן כי מעולם לא ברחנו מאחריות, תמיד הייתה נכונות לתת מענה, סיוע ותיקון לבעיות שנוצרות בין שנוצרו באשמתנו ובין שלא. הנזילה בין קיר המקלחת לחדר השינה מעולם לא צוינה. הקיר המנופח מעולם לא צוין. אם ליקויים אלו נוצרו מספר חודשים או שנים לאחר השיפוץ זאת לא בהכרח בעקבות העבודות שלנו וזה לא הוגן לתפוס "טרמפ" עבור כל ליקוי שנותר בבית בעבודת הקבלן כי "הלקוח תמיד צודק"!!! החיבור למדיח איננו נעשה על פי המתווה שהצענו. דרך הארונות ישירות לסיפון הכיור ולא מעל השיש. בנוסף לאמור לעיל, אי שביעות רצונה מעבודות הנגר והשיש אשר בוצעו באותה עת , אומר דרשני.. על פניו ברור, שהיה פער גדול בין הגדרת דרישותיה של הלקוחה לבין ציפיותיה מהתוצאות. זאת למרות ההסברים וההמלצות שנתנו על ידי כל בעלי המקצוע. שני הלקוחות שעבדנו אצלם בעקבות ההמלצות של אפרת היו מרוצים ביותר, מעולם לא קיבלנו כל טענה מהם, לא תוך כדי העבודה ועד היום. אלא, רק מחמאות ושביעות רצון. הצוות שלנו מדורג באחד המקומות הראשונים במדרג באופן קבוע משנת 2006 וזאת רק בזכות העובדה שאנחנו לעולם משתמשים במוצרים איכותיים, נותנים שירות אמין, אחריות לכל עבודה, מחיר הוגן ותמורה מלאה לכספי הלקוחות. אנחנו עושים מאמצים כבירים שהשילוב בין הניסיון והוותק יחד עם חזון וחדשנות ייתן לכל הלקוחות את התוצאות האיכותיות ביותר. ולכן, שוב כפי שכתבתי בתחילה, אתר מדרג אומנם מדרג ומתייחס בעיקר לחוות הדעת של הלקוחות אך יש לקחת זאת ביחס המתאים ולא להסיק מסקנות חפוזות על מכל תלונה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק