מוקד מידרג: 1-700-707-233
מרסל עיני, תל אביב.
אשרור: 03/03/2020
משוב: 03/12/2019

תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מדפסת.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה מהשירות, לקח זמן עד שהוא החזיר לי תשובה אם בכלל יוכל להתעסק עם התקלה ואז כשהגיע הוא לא הצליח לפתור כלום, ולדעתי המחיר לביקור היה יקר.
דירוגים:
כללי
3
איכות
3
מחיר
5
זמנים
3
יחס
3
תגובת העסק:
הלקוחה פנתה אלינו ומסרה לנו את מס' התקלה המופיע לה במדפסת. לאחר בדיקה הוסבר ללקוחה שעדיף להמתין לתשובה מחברת HP, כי אם לא היא עלולה להישאר עם מדפסת תקולה וגם לשלם עבור התיקון, על אף תשובתינו הלקוחה רצתה שנגיע וננסה לתקן. עוד באותו היום הגיע טכנאי והצליח לתקן את המדפסת. למחרת פנתה הלקוחה שוב ואמרה שהתקלה חזרה, הוסבר ללקוחה שככל הנראה נדרש לשפץ את המנוע. עשינו את הבירורים הנדרשים לגבי החלקים ונשלחה לה הצעת מחיר לאחר שקיבלנו תשובות מ HP. צר לי שזו תחושת הלקוחה, אך לאורך הדרך היינו שקופים והסברנו לה את האפשרויות העומדות בפנייה והיא זו שבחרה לבסוף לא תקן את המדפסת.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק