מוקד מידרג: 1-700-707-233
עמי פרידמן, רמת גן.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/07/2019

תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אכזבה גדולה! פניתי לאלברט עם בקשה לתיקון נזילה בתוך המקרר מסוג סמסונג, הוא הגיע, עשה מספר פעולות במקרר בתקווה שהנזילה תבוטל וגבה מחיר גבוה בעיניי. למחרת התברר לי כי הנזילה ממשיכה והודעתי לו על כך. סיפר לי שהבעיה ידועה עם מקררי סמסונג והברירה היא, או לפרק חלק בתוך המקרר ולתת לו להפשיר כשבועיים (טענה לא הגיונית בעליל, ביוטיוב מצוין שההפשרה נעשית בעזרת מים חמים, פעולה שנמשכת מספר דקות!!!) ואז ניתן יהיה להשתמש בו שוב, כלומר המקרר יושבת לשבועיים, או לקנות חלק חדש ולהשמיש מיידית את המקרר ואז החלק הישן יוכל לשמש לי בעתיד כחלק חילוף. עלות ההחלפה מאוד גבוהה. הוא הגיע להחלפה עם החלק הלא נכון, נסע להחליפו וחזר והחליף את החלק, ולמחרת נוכחתי שהנזילה ממשיכה. התקשרתי אליו שוב והוא ייעץ לי להמתין כשבועיים "יתכן שהנזילה תופסק במשך הזמן (עוד טענה מגוכחת בעיניי), ביקשתי שיבוא מיידית ויחליף חזרה לחלק המקורי והשיב שהוא "לחוץ" ומקווה להגיע בעוד שבוע. עניתי שאם לא יגיע השבוע שלא יגיע בכלל ואפנה ליבואן בבקשת שרות. לבסוף אמר "תחליף את החלקים ואני אבוא ואקח את זה ממך ואחזיר לך את הצ'ק". השבתי לו שיחליף בעצמו. בברור עם איש מקצוע אחר, הסתבר שהמחיר שגבה, גבוה והוסיף כי החלפת החלק הזה לא תביא לפתרון. בנוסף, כשהסתכלתי על הקבלה של התשלום, (שלא קראתי בה בעת ביצוע התשלום), נכתב שם "ללא אחריות על נזילות". האם יתכן שבמצטבר שילמתי סכום כל כך גבוה ללא אחריות כלל על ה"תיקון"?
דירוגים:
כללי
3
איכות
3
מחיר
7
זמנים
-
יחס
-
תגובת העסק:
ללקוח הייתה תקלה מאוד נפוצה במקררי סמסונג והיא נזילת מים. במקרה כזה, יש צורך בהחלפת תעלת אויר שכוללת מאוורר וחיישן כיחידה אחת שלמה. הוסבר ללקוח כי בדרך כלל זה מה שפותר את התקלה ולכן צריך להחליף. הסברתי ללקוח מראש כי אין אחריות על החלק וכך גם נכתב על הקבלה שקיבל הלקוח. על אף כל זאת, הסכמתי לקחת את החלק בחזרה והחזרתי ללקוח את כספו.הלקוח הופנה לחברת סמסונג להמשך טיפול בתקלה.

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק