בעיקרון, כמעט אין לי טענות לגבי העבודה. יחד עם זאת, היו מלא דברים קטנים שאף אחד מהם אינו קריטי, אך ביחד הם די השפיעו. היה לי ספסל איחסון של איקאה להתאמה (קיצור הגובה). התקשרתי אליו והתבקשתי להביא את הספסל לנגריה בפרוורי פתח תקווה. בנגריה אף אחד לא ידע שאני אביא להם את העבודה, אך בסוף הסתדרנו. ההזמנה שלי הייתה קטנה ולכן דחו אותה ל"אי פעם כשיהיה זמן" אשר הגיע לאחר יומיים. כשקיבלתי את ההזמנה המוכנה, התברר שצריך לנסוע למקום אחר לחלוטין במרכז העיר בשביל לשלם. מצאנו פתרון קריאטיבי, אך הדבר לקח חצי שעה של התאמות בטלפון בין 4 אנשים. בנוסף לכך, נאלצתי בבית לצבוע את הספסל ולהרחיב את הפתחים בחלק המחודש, כי לא נעשו לפי הקוטר המקורי לאחר הקיצור. כל התענוג עלה לי מחיר קצת מוגזם בהתחשב לכל התסבוכת.