מוקד מידרג: 1-700-707-233
שמואל גדרון, הוד השרון.
אשרור: 27/09/2016
משוב: 27/03/2016

תיאור השירות:
תיקון בעיית תשתית במערכת אזעקה בבית.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות לומר עליו אבל את השירות לא קיבלתי עד הסוף, מייד אחרי שסיים את העבודה ועזב את הבית התגלתה תקלה במערכת. במקום להגיע שוב לאיתור התקלה הוא בחר להפנות אותי לחברה שמשווקת את האזעקה. איש התמיכה שם הדריך אותי טלפונית במשך 45 דקות עד שהצליח לכייל ולתכנת את המערכת בעצמו ומרחוק. אני חושב שראוי היה שאת הפעולה המשלימה הזו היה על דני לבצע בעצמו, ולא להסתפק בלקשר ביני לספק המערכת. בטוחני שבמצב זה התקלה היתה נפתרת מהר יותר מאשר בדרך שבחר בה. בחלוף כמה ימים הוא צלצל לוודא שהבעיה נפתרה. לגבי מחיר השירות אינני יכול להתייחס כי לא ביקשתי הצעות מחיר אחרות ולכן אני מעדיף לא לדרג.
דירוגים:
כללי
6
איכות
9
מחיר
-
זמנים
9
יחס
9
תגובת העסק:
צר לי על אי ההבנה, מראש אמרתי ללקוח שאיני מכיר את דגם האזעקה שיש לו בע"פ ואצטרך את התמיכה של היצרן כך שאוכל לעזור לו רק בשעות הפעילות של היצרן. לחילופין אם יש לו את חוברת המתקין אוכל להיעזר בה ולעזור לו. הלקוח קיבל זאת ובנוסף אמר שיש לו את חוברת המתקין. לאחר סיום העבודה עשינו בדיקה עם הלקוח ואף שינינו הגדרות במערכת בעזרת התמיכה של היצרן. מאחר ולא היה ללקוח את חוברת המתקין אלא את חוברת המשתמש בלבד. כאשר הלקוח רצה לעשות שינויים בהגדרות ביקשתי מהתמיכה שיעזרו לו ואכן הם עזרו לו במשך זמן רב ללא תמורה, כך שלא היה צורך שאגיע ואחייב אותו שוב. אם הייתי מגיע ללקוח לצורך ההגדרות , לא היה נחסך זמן שהרי בכל מקרה היה צורך בעזרת התמיכה של היצרן.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק