מוקד מידרג: 1-700-707-233
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 13/04/2020

תיאור השירות:
תיקון שני אריחים במקלחת בעקבות רטיבות.
חוות דעת:
הזמנתי את מורן לתיקון רטיבות בנישה הקיימת במקלחת, בעקבות הרטיבות האריחים הנתקו ממקומם. כחודש אחרי התיקון הרטיבות גרמה שוב להיפרדות השיש/קרימקה, כשפניתי למורן בכדי לדרוש תיקון נוסף במסגרת האחריות הוא הסיר מעליו את האחריות בטענה שהבעיה בשיש שסופח את המים והוא לא יכל לנחש שזאת הבעיה ודרש עוד כסף עבור תיקון נוסף. אני מצפה מבעל מקצוע שמגיע לבצע תיקון להכיר את החומרים שהוא עובד איתם ולטפל במקור הבעיה בתיקון הראשון ולא להתנער מאחריות בטענה שהוא לא יכל לנחש. מאוכזב, לא ממליץ.
דירוגים:
כללי
4
איכות
2
מחיר
3
זמנים
9
יחס
5

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק