בהתחלה לא הייתי מרוצה מהשירות, כיוון שלדעתי גבה ממני יותר מדי כסף. לאחר שהבין את טעותו, ולאחר תהליך גישור החזיר לי חצי מהסכום, מאוד משמח שאנשים יודעים להודות בטעותם.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
בוצע גישור
| 17/06/2020
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 17/06/2020 ע"י אביטל פתאל
הוחזר ללקוחה חצי מהסכום ששילמה לשביעות רצונה.
פיצוי כספי בסך 100 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -14/05/2020
חוות דעת:
היה לא טוב, לא הייתי מרוצה בכלל! הגיע לחמש דקות וביקש מחיר ביקור, לא עדכן אותי מראש כמה עולה ביקור ולדעתי על עבודה של 3 דקות לא נהוג לקחת כל כך הרבה כסף.