מוקד מידרג: 1-700-707-233
דורון ב. חיפה.
משוב: 19/05/2022

תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
מדובר בדוד שמש לדירת ארבעה שותפים. בתחילת השימוש בדוד חשבנו שהכל בסדר, אבל אח"כ שמנו לב שלא משנה כמה זמן הדוד דולק, אחרי 2-3 מקלחות, נגמרים המים החמים וצריך לחכות כ-3/4 שעה או יותר שיהיו שוב מים חמים. בנוסף, עם הדוד החדש, בניגוד לדוד הקודם המים נגמרים לפתע פתאום, ולא בהדרגתיות. ניסיתי ליצור קשר עם אליהו המתקין, והוא טען שזה נורמלי, אבל אנחנו זוכרים בבירור שזה לא היה ככה עם הדוד הקודם. סה"כ אנחנו מאוכזבים מהעבודה ומודאגים מהחורף הבא :(.
דירוגים:
כללי
6
איכות
3
מחיר
10
זמנים
10
יחס
5

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק