מוקד מידרג: 1-700-707-233
טדי הרשקוביץ, בת ים.
משוב: 29/08/2019

תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של "פמילי" בעל 3.5 כ"ס שלא קירר.
חוות דעת:
בדק את המזגן, הגיע למסקנה שהכרטיס האלקטרוני נהרס וראה שיש לנו עדיין אחריות מהחברה, אז הוא בעצמו פנה אליהם ודיבר עם מי שצריך, הם יצרו איתי קשר ותיאמו להחליף לי את הכרטיס. שמעון היה על הכיפאק, הגיע ומצא את הבעיה בדקות, מקצועי מאוד ולקח מחיר הוגן, אני מרוצה מאוד!
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק