מוקד מידרג: 1-700-707-233
אדי חרס, קרית אתא.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 12/06/2019

תיאור השירות:
ניסיון לתיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אני התאכזבתי ממנו. התריס לא זז. קראתי לו והוא הגיע לביקור כדי לבדוק. חשבנו שזה ממים, נתנו לו להתייבש והוא הגיע פעם שניה וגילה שהתקלה בכלל נובעת מקצר בקו חשמל שמוביל לתריס. נראה היה שהוא הגיע במטרה להחליף ישר את המנוע, ואם לא הייתי מבקש ממנו לבדוק את החשמל לפני ואם המנוע תקין - הוא לא היה עושה את זה. נוסף על כך הוא השאיר אותי עם המכסה פתוח והייתי צריך לקרוא לו בחזרה שירכיב ויסגור. הוא גם חתך את הכבל במהלך העבודה ורצה לחבר עם קליפסים ואיזולירבנד. לא מקצועי לדעתי. בסופו של דבר הוא גבה עבור ביקור בלבד.
דירוגים:
כללי
4
איכות
2
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
הגעתי לביתו של הלקוח פעמיים, לאחר שהתברר לי שהלקוח הרטיב את המנוע עם מים, המלצתי לו להמתין יומיים שלושה ואז ננסה לפתור את הבעיה, בפעם השנייה, התברר כי ישנה תקלה נוספת, כבל החשמל חובר בצורה חובבנית ומסוכנת! הסברתי ללקוח מה אני מתכוון לעשות על מנת לפתור את הבעיה והוא, הלקוח, לא איפשר לי להמשיך בתיקון וטען כי "מכאן הוא יודע לסדר לבד". הסברתי ללקוח כיצד יעשה זאת נכון תוך הדגשת הסכנה שכרוכה בתיקון שכזה, הלקוח התעקש לתקן בעצמו ולא איפשר לי להמשיך ולסיים את העבודה. גביתי סכום סמלי על שני הביקורים ועל איתור התקלה, סכום שסוכם ביני לבין הלקוח. אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק